Unnle Blir kjent med forumet 15 Apr 2013 #1 Får ikke endret datoen jeg ble medlem av denne siden. Har skjønt det har vært et problem for andre også, men altså: Hvordan får jeg endret datoen? HJELP!!! pleeease
Får ikke endret datoen jeg ble medlem av denne siden. Har skjønt det har vært et problem for andre også, men altså: Hvordan får jeg endret datoen? HJELP!!! pleeease
J Janet Guest 15 Apr 2013 #2 Unnle skrev: Får ikke endret datoen jeg ble medlem av denne siden. Har skjønt det har vært et problem for andre også, men altså: Hvordan får jeg endret datoen? HJELP!!! pleeease Klikk for å utvide … Hei, den endrer seg selv automatisk når du har skrevet 5 innlegg. Da blir den riktig.
Unnle skrev: Får ikke endret datoen jeg ble medlem av denne siden. Har skjønt det har vært et problem for andre også, men altså: Hvordan får jeg endret datoen? HJELP!!! pleeease Klikk for å utvide … Hei, den endrer seg selv automatisk når du har skrevet 5 innlegg. Da blir den riktig.
IT-Sandviks Glad i forumet ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP 16 Apr 2013 #3 Hei. Vi jobber konkret med denne saken. Håper den er løst innen utgangen av denne uken (dvs 19 april).
Hei. Vi jobber konkret med denne saken. Håper den er løst innen utgangen av denne uken (dvs 19 april).