johoo 35 uker i dag ;) + svangerskapskontroll;)

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
i dag har jeg vært på kontroll hos legen herregud hvor lenge jeg måtte sitte å vente blæh! sikkert pgr det var mandag;) syns synd på alle de gamle som var der som måtte vente og vente og vente.
men når jeg endelig kom inn til lege var det spennende å høre hjertelyd å alt ;)

fikk beskjed om at hodet var som godt festa ;)
trodde ikke det skjedde før helt på slutten jeg.

vil det si at jeg kanskje kan komme til å få før tida??;)

Du kan vel like så godt gå over termin,som og få litt eller kanskje akkurat til termin ;) men positivt at hodet er festa uansett da!!! :-)

Alltid kjekt med kontroll og høre hjertelyd osv :) :)

Så bra hodet var festa da, da har h*n i alle fall tenkt seg ut rette veien ;) Tror de kan være festa lenge, men skal ikke si det sikkert :) Bør holde seg inne et par uker til, men så er de små velkommen, hvertfall tenker jeg det ;) (35+1 i dag)

fikk beskjed forrige uke at hodet var feste og da var jeg 32+3 og jm sa at man kan like godt gå over tiden fordiom :P men det fine er jo at dem kommer ut riktig vei da hvertfall :)

så godt med en fin kontroll :-) hodet til gutten min festet seg rundt uke 30 tror jeg sistog da fødte jeg 2 dager over termin :-) i dag fikk jeg beskjed på sykehuset om at babyen ligger med hodet ned, jeg spurte jordmoren om det var festet eller ikke (er nysgjerrig) da sjekket hun, men sa flere ganger først at det har overhodet ingen betydning for når det blir fødsel, er jo ikke alle som fester seg heller :-)

Back
Topp