Joho!:)

Lykkeliimeg

Betatt av forumet
Da har jeg vært på kontroll. Er kun 10 uker, men nå har jeg fått det på papir! Prøvde også å hinte litt henvisning til tidlig UL da jeg hadde en MA for et år siden, og jeg syntes det var lenge å vente til uke 18-20 for å se om alt er greit. Og det fikk jeg:D På mandag skal vi få se lille :)

Å sa deilig å vite at det ikke bare er meg som er så "kort" på vei;) føler det er så mange som tikker inn i 12-13 uker nå!
Når har du antatt termin??:)

Ja, jeg vet! Føler at jeg er sååå kort på vei sammenlignet med alle her inne. Termin 27/28 juni, hva med deg? :D Nå går det jo fort til vi også er over de første tolv ukene da - visste du at i dag er 25.1% av svangerskapet allerede fullført? ;) Morro

Ja, jeg vet! Føler at jeg er sååå kort på vei sammenlignet med alle her inne. Termin 27/28 juni, hva med deg? :D Nå går det jo fort til vi også er over de første tolv ukene da - visste du at i dag er 25.1% av svangerskapet allerede fullført? ;) Morro

På disse terminkalkulatorene får jeg 30/6 men legen mener 29/6:) så vi får se:) ul på mandag, da blir det kanskje mer klart:)

Ja når du sa det sånn så hørtes det jo egentlig ganske greit ut likevel:D

Sent from my iPhone using BV Forum

På disse terminkalkulatorene får jeg 30/6 men legen mener 29/6:) så vi får se:) ul på mandag, da blir det kanskje mer klart:)

Ja når du sa det sånn så hørtes det jo egentlig ganske greit ut likevel:D

Hehe, komisk at du har på mandag for jeg har nemlig på tirsdag. Det gleder jeg meg utrolig mye til - er nok litt forskjell fra jeg var i uke syv :D du får oppdatere meg på mandag - gleder meg til å høre :D

Jeg er også 10 uker, i dag! og skal på UL på mandag :) Gru-gleder meg såååå!! Lykke til til dere damer ;)

Hei :) Straks på 10 uker her også, om beregningene er riktig. Skulle gjerne kunnet "spole frem" et par uker, pga svangerskapsplagene :p

Termindato 27. juni her og, tror jeg. Usikker, fastlegen mente jeg har termin litt ut i juli, men det får jeg ikke til å stemme :p Gleder meg til første kontroll hos jordmor og UL, spent på om jeg har rett. :)

Back
Topp