Joho!!! Vi er i august!

tuttemora

Forelsket i forumet
Endelig! Bare en mnd igjen så er det mnd vår! Klarer nesten ikke vente mere på å møte lille gulla vår<3 :):)

Jaaa :D kan jo begynne å komme nå snart våre uten ay det er noe fare :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jippi, endelig!! Da er det bare å telle ned, og snart begynner vel babyene våre å poppe ut på rekke og rad! :D

Jepp, eg har planlagt at han skal komme 30 august... :) Tviler i grunnen veldig sterkt på at han har tenkt være enig med meg, men er jo lov å håpe... ;)

Jepp, eg har planlagt at han skal komme 30 august... :) Tviler i grunnen veldig sterkt på at han har tenkt være enig med meg, men er jo lov å håpe... ;)

Hehe, er jo lov å håpe at de er snille barn som hører etter allerede nå ;) Jeg har egentlig sagt at jeg syns hun skal komme mellom 20. og 30. september, slik at det blir etter skolestart men før barnehagefristen :)

Utrolig spennende ^^
Kjenner jeg får helt sommerfugler i magen :D
Gleder meg masse til å se alle de nydelige miraklene vi alle har ruget på i snart 9 måneder !! :D
Helt utrolig <3

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Hehe, er jo lov å håpe at de er snille barn som hører etter allerede nå ;) Jeg har egentlig sagt at jeg syns hun skal komme mellom 20. og 30. september, slik at det blir etter skolestart men før barnehagefristen :)

Det er vel 1sept som er barnehagefristen?

Jeg har termin 1. September.. det vil si at det er igjen 1mnd til termin!! Hjelpes! Jeg skal bli tobarnsmor... HVA er det jeg begir meg ut på :PP

Helt snålt å tenke på at 'neste mnd' så blir jeg mamma... Det går liksom ikke helt opp for meg :p
MEN jeg gleder meg noe helt sinnssykt da :D <3

Her kommer jenta med keisersnitt den 27. august, om hun ikke bestemmer seg for at hun vil ut før. da. :)

Back
Topp