Joho, ul i morgen!

rosarose

Gift med forumet
Skal inn på ny sjekk, innvendig[:-] og vanlig! Gleder meg til å se lillegullet igjen! Så får vi håpe alt er iorden og ingen tidlig modning har skjedd!

Lykke til! [:)]

ORIGINAL: martesofie

Lykke til! [:)]

Har du svak livmorhals siden du skal inn å sjekke modning nå?
Krysser såfall fingrene,og lykke til i morgen[;)]

Masse lykke til!
Håper det ikke har skjedd noe der nede....
Blir kos å se gullet igjen da

Alltid stas å få en ekstra sniktitt på den lille[:)] Håper alt er i orden[:)]

Hei!

Jeg har jo ikke gjort dette før så benytter anledningen til å spørre: Hva betyr tidlig modning og hva betyr det å ha svak livmorhals?

Hilsen en litt uvitende, men nysgjerrig meg! [:)]

ORIGINAL: *Laila*

Nei trur ikkje den er svak, men har fått mine 2 andre i uke 37, og nr 2 ble stoppet fleire ganger fra uke 32 og utover. Så på grunn av blødninger som dei ikkje er heilt sikre på hvor har kommet fra tidligere så vil gyn legen min vite om han skal gi meg beskjed om å leve normalt eller ligge meir og ta det med ro dei neste ukene[:)] Jenta mi ble skreven opp som prematur selv i uke 37 på grunn a str hennes.

ORIGINAL: rosarose

ORIGINAL: *Laila*

Nei trur ikkje den er svak, men har fått mine 2 andre i uke 37, og nr 2 ble stoppet fleire ganger fra uke 32 og utover. Så på grunn av blødninger som dei ikkje er heilt sikre på hvor har kommet fra tidligere så vil gyn legen min vite om han skal gi meg beskjed om å leve normalt eller ligge meir og ta det med ro dei neste ukene[:)] Jenta mi ble skreven opp som prematur selv i uke 37 på grunn a str hennes.

Bra det da,og godt du blir fulgt opp[;)]Jeg har svak livmorhals og er sydd,så jeg blir sjekka selv hver 14 dag med innvendig ul,deilig å føle seg i trygge hender hvertfall[;)]Lykke til i dag,blir spennende med oppdatering[;)]

Back
Topp