Joho Ferie :) :)

Mari Mamma

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Da er nattevakta mi over og eg tar ferie i tre uker ;) På søndag reiser vi til Tenerife i to uker, gleder meg virkelig nå. Sol på kroppen trenger eg også, selvom eg pleier bli seende ut som en rosa gris :P Man blir jo fortere brun når man er gravid, så er jo lov å håpe :) Eg kommer nok til å skyte inn en skrytetråd i midten av ferien, litt for å misunne dere...men mest for å se hvordan det står til med dere <3

Ønsker alle dere søte septemberjentene en flott flott helg ;) ;)

Hørtes deilig ut med litt sol og varme. Selv hadde jeg ikke orket tanken på å sette meg på et fly akkurat nå. Håper du får en fantastisk ferie :) god tur :)

hehe skjønner det for dere som er kvalme og ikkje føler dere pigg. Men eg har forløpig ingen symptomer utenom litt vel trøtt..og måtte kjøpe meg en ny bikini da puppene er blitt litt større (heldigvis ikke vonde).

Heldiggrisen som skal på ferie! Har trålet side opp og side ned etter billig ferie siden vi kom hjem fra kreta i juli :P
Men det blir med drømmen ei god stund framover her hvertfall..
Kos dere masse, og håper flyturen går greit ;) Kanskje du sover gjennom hele turen? :P

Takk tak vi trengte den gnidd inn i tryne!! hehe, jeg bare tuller. blir nok godt å komme seg bort litt. Våres spaniatur er bestilt, skal være fra 04-18 juni :)

Skal også ut og reise til sol og varme snart! :-) Det eneste som irriterer er alt den gode maten som jeg må være sååå forsiktig med. Har vært hos legen og tatt blodprøve for å se om jeg allerede har vært smittet av toxoplasmose, og håper på at jeg har vært det (har vokst opp med katt, så sjansen er jo der).
Hvilke råd fikk du i forhold til mat og andre ting hvis du har snakket.med JM eller lege ang det?

Skal også ut og reise til sol og varme snart! :) Det eneste som irriterer er alt den gode maten som jeg må være sååå forsiktig med. Har vært hos legen og tatt blodprøve for å se om jeg allerede har vært smittet av toxoplasmose, og håper på at jeg har vært det (har vokst opp med katt, så sjansen er jo der).
Hvilke råd fikk du i forhold til mat og andre ting hvis du har snakket.med JM eller lege ang det?

http://www.reisemedisin.no/Reiser%E5d/22/Gravide+og+reise

Da er nattevakta mi over og eg tar ferie i tre uker ;) På søndag reiser vi til Tenerife i to uker, gleder meg virkelig nå. Sol på kroppen trenger eg også, selvom eg pleier bli seende ut som en rosa gris :P Man blir jo fortere brun når man er gravid, så er jo lov å håpe :) Eg kommer nok til å skyte inn en skrytetråd i midten av ferien, litt for å misunne dere...men mest for å se hvordan det står til med dere <3

Ønsker alle dere søte septemberjentene en flott flott helg ;) ;)
Hvor på tenerife og når, fra hvor? Vi reiser på søndag vi og.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Skal også ut og reise til sol og varme snart! :) Det eneste som irriterer er alt den gode maten som jeg må være sååå forsiktig med. Har vært hos legen og tatt blodprøve for å se om jeg allerede har vært smittet av toxoplasmose, og håper på at jeg har vært det (har vokst opp med katt, så sjansen er jo der).
vet du har ikke snakket med legen enda eg, er fortsatt så tidlig på vei.. Såg eg eg gjerne forsiktig med salat og fisk.. spiser godt stekt kjøtt og grønsaker, pomes frites.... gjerne frukt og som eg rensker selv. ja og drikker brus uten is :P ja då tror eg at eg er så trygg som eg kan bli :)

Ja, jeg går ut i fra at det ikke kommer til å bli noe problem å reise for noen av oss. Var bare jordmoren min som nesten ble litt "hysterisk" med tanke på alt jeg måtte tenke på. Ikke drikke vann fra kranen (er jo vanlig sydenråd uansett) og heller ikke spise salat med mindre den var vasket i flaskevann. Ikke spise is, være forsiktig med buffet og mat som kanskje har stått ute over litt lengre tid... Ai ai ai.. Er gjerne bare jeg som ser for meg at det var litt VEL mange ting, men er det virkelig nødvendig å være sååå nøye på alt??

BV app on iPad

Ja, jeg går ut i fra at det ikke kommer til å bli noe problem å reise for noen av oss. Var bare jordmoren min som nesten ble litt "hysterisk" med tanke på alt jeg måtte tenke på. Ikke drikke vann fra kranen (er jo vanlig sydenråd uansett) og heller ikke spise salat med mindre den var vasket i flaskevann. Ikke spise is, være forsiktig med buffet og mat som kanskje har stått ute over litt lengre tid... Ai ai ai.. Er gjerne bare jeg som ser for meg at det var litt VEL mange ting, men er det virkelig nødvendig å være sååå nøye på alt??

BV app on iPad
nei vet du eg tror det er litt vel hysterisk akkurat det der... spis og kos deg med det du føler deg trygg på. ikkje tenk på ka alle andre tenker om akkurat det. Goood tur, det der går strålende :)

Takk! Tenkte også at det var litt for hysterisk, men samtidig ønsker jeg jo å gjøre det beste for lille babyen... Er jo så mye som blir utviklet nå, celledeling som foregår hele tiden, så jeg ønsker jo at alt skal gå så bra som mulig...

BV app on iPad

Back
Topp