Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja nå ligg dekk sikkert å sover søtt i sengene deres mens jeg og nettemor er oppe og får ikke sove, stakkars oss, trist dette her, vi har drøkki altfor mye cola.... neida vi har bare blitt glemt av jon blund i kveld.... me vi koser oss vi[:D]
kanskje viss jeg synger til deg[8|] kanskje du får sove da??? hihi
so ro lille Nettemor, nå er dagen over
alle folk i alle land ligger nå og sover
sov i ro og tipp og tå sove min lille pode, therese sover også nå med tastaturet oppi hodet
hmm funka ikke sangen min nei, det kan hende det tar noen år før den funker ja, ser for meg at du sitt med kulerunde øyer og er vettskremt etter jeg sang hihi.... jeg ble da gjespete tro det eller ei men ikke sånn sove trøtt[:D]
at det svir i øya dine vil bare si at de er i ferd med å tørke inn, du må blunke en gang i blandt vettu... du går ikke glipp av så mye selv om du blunker en gang i blandt[:D]
ok, det er koslig å legga seg samtidig ama, men smboern min var så trøtt at han sovna før je fikk nesten sagt natta... han har jobba tidlig hele uka ama
ja det er jo det, je og skulle ønske samboern var våken men... je får krype inntel hæn når je legg mei.. oj du har snart 700 innlegg du.. heia heia, kanskje du rekk det før du legg dei