joho alle sammen...

EserehT

Gift med forumet
Ja nå ligg dekk sikkert å sover søtt i sengene deres mens jeg og nettemor er oppe og får ikke sove, stakkars oss, trist dette her, vi har drøkki altfor mye cola.... neida vi har bare blitt glemt av jon blund i kveld.... me vi koser oss vi[:D]

Hei hei

Ja det kan se ut som om hæn har glømt oss i kveld ja, så vi blr nok værende her vi tenker jeg......

ja det ser slik ut....

kanskje viss jeg synger til deg[8|] kanskje du får sove da??? hihi

so ro lille Nettemor, nå er dagen over
alle folk i alle land ligger nå og sover
sov i ro og tipp og tå sove min lille pode, therese sover også nå med tastaturet oppi hodet

Neida therese jeg sovna ikke , men sangen må kanskje virke litt først???

Jeg får ta meg litt julemarsipan jeg, vil du ha litt?

nå har du et inlegg igjen så er du på 600 jippiiii[:D]

whoho ja det så jeg ikke.. gratulerer til meg selv[:D] hihi ja jeg vil ha litt gomle gomle... tusen takk godt[;)]

hmm funka ikke sangen min nei, det kan hende det tar noen år før den funker ja, ser for meg at du sitt med kulerunde øyer og er vettskremt etter jeg sang hihi.... jeg ble da gjespete tro det eller ei men ikke sånn sove trøtt[:D]

he he neida jeg ble ikke skremt da du sang vettu, det var koselig det, jeg svir i øynene mine men jeg får vel ikke sove tenker jeg...

at det svir i øya dine vil bare si at de er i ferd med å tørke inn, du må blunke en gang i blandt vettu... du går ikke glipp av så mye selv om du blunker en gang i blandt[:D]

he he det er det det er ja, jeg er så opptatt her at jeg glemmer det jeg, je vil jo itte gå glipp ta no vettu.

nei det er så mye som skjer her nå så du får itte blunke før du skar legga deg nå, har du sett han derre jon blund nå a? har samboern din lagt seg???

nejda, han er på datan og laste ned musikk, men han har spørt om jeg ikke snart kommer, det pleier å være jeg som står å maser på han....

ok, det er koslig å legga seg samtidig ama, men smboern min var så trøtt at han sovna før je fikk nesten sagt natta... han har jobba tidlig hele uka ama

ja det er kosligst å legga seg på likt, så jeg får vel snart gå je å, tenkje je...

hi hi skriv på annahver tråd..

ja det er jo det, je og skulle ønske samboern var våken men... je får krype inntel hæn når je legg mei.. oj du har snart 700 innlegg du.. heia heia, kanskje du rekk det før du legg dei

ja da må je forte mej, nå vil`n at jeg skar komma snart, je skar få massasje når je legg meg vettu[:D]

å du er heldig, je og vil ha massasje[:(].... altså orntlig massasje[:D] hele kroppen som skal masseres?? hihi

jepp, det er så deilig asså, jeg får det hver kveld jeg he he[:D]

jepp nå går jeg ha haha skal bli kos med all slags massasje[:D]

Back
Topp