John Ruben's dåp+fest

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Her er bilder fra dåpen til John Ruben og festen etterpå:

To av mamma'n sine venninner hadde skrevet en egen sang
til lillegutten for anledningen:

Knapt et øye i salen var tørt..

John Ruben ble dukket HELT under - akkurat som folk har blitt døpt i 2000år
(grunnen for at DenNorskeKirke sluttet med det var at småbarnsdødeligheten ble så stor med det iskalde vannet, men vannet til JR var 37,5grader[;)])

Lillemann smilte og lo til pastoren
- helt til han forsto at han ikke skulle få bade lenge[8D]

Så ble han bedt for[:)]

Da smilte han og lå helt stille.

Kakefest med alle som var tilstede på Gudstjenesten:

Etter kakefesten dro familien (med tanter onkler og kusine)
hjem for å spise middag.. Da ble det tatt endel bilder av den lille sjarmøren:

Gratulerer så mye med overstått dag! Mange flotte bilder! Nydelig liten sjarmør du har![:D]

Det så ut som en veldig fin seremoni. Nesten så man kunne tenkt seg en dåp på babyen alikevel. Er det lov å spørre hvilken kirke, menighet han ble døpt i? Nydelige klær på aldeles skjønn gutt.[:)]

Før jeg sier noe om dåpen må jeg bare si en ting : Uansett hva fæle jordmødre sier ser John Ruben utrolig sund og frisk ut. Skjønner ikke hva de maser om.

Så... det var flotte bilder og så utrolig kjekk han var i den dressen. Helt nydelig !!

Så herlig drakt... Skikkelig gutt iallefall!!![:D]
Og så innmari skjønn!!! Grattis med vel overstått dåp...[;)]

Ååå så skjønn han er! [:D] kjekt at dåp og festen var vellykket!! flott dress hadde han også![:D]

ORIGINAL: mb

Er det lov å spørre hvilken kirke, menighet han ble døpt i?

Han ble døpt i Kristkyrkja på Stord - en liten luthersk fri-menighet[;)]
ORIGINAL: mb

Det så ut som en veldig fin seremoni. Nesten så man kunne tenkt seg en dåp på babyen alikevel. Nydelige klær på aldeles skjønn gutt.

Tusen takk[:D]
Vi hadde en veldig flott dag, ja![:D]

Ser ut som dere har hatt en kjempeflott dag. Også så flott han ble i dressen da[:D]

Det var jammen en herlig liten gutt! Og så smilende og blid han var på dåpsdagen [:)]
Dressen var jo kjempefin!! Så det var vel verdt letingen din tenker jeg [;)]
Og han var jammen heldig som fikk en egen sang på dåpsdagen sin! Det er første gang jeg hører at noen har fått det [:)]

Så kjekt at du ville dele dagen deres med oss da...gøy å se bilder og sånn!
Det så ut som en koselig dag og JR var helt bedårendes!!

ORIGINAL: Hanne79

Ser ut som dere har hatt en kjempeflott dag. Også så flott han ble i dressen da[:D]

Takk, ja, ikkesant han var flott i den dressen?[:D]

ORIGINAL: snusken

Det var jammen en herlig liten gutt! Og så smilende og blid han var på dåpsdagen
Dressen var jo kjempefin!! Så det var vel verdt letingen din tenker jeg
Og han var jammen heldig som fikk en egen sang på dåpsdagen sin! Det er første gang jeg hører at noen har fått det

Kjempeherlig gutt, ja - og blid!! (tro meg - han er faktisk så blid til vanlig også[;)])
Fornøyd med dressen, også, ja - ikke det jeg lette etter i utgangspunktet - men ble minst like bra likevel.
Sangen var NYYDELIG - må spørre om det er greit at jeg deler den med dere en gang[;)]

ORIGINAL: Chill24

Så kjekt at du ville dele dagen deres med oss da...gøy å se bilder og sånn!
Det så ut som en koselig dag og JR var helt bedårendes!!

Takk takk [:D] Ja, han ER bedårendes!
Smelter både mamma'n og pappa'n sin

Kjempeherlig gutt, ja - og blid!! (tro meg - han er faktisk så blid til vanlig også)
Fornøyd med dressen, også, ja - ikke det jeg lette etter i utgangspunktet - men ble minst like bra likevel.
Sangen var NYYDELIG - må spørre om det er greit at jeg deler den med dere en gang

Jajajajaja...DEL; DEL, DEL!!!

Back
Topp