Johannes kom til verden 04.juni

*SommerMamma*

Forumet er livet
Lille Johannes kom til verden 4.juni....
Han var 3355 g, 49 cm lang og 35 cm rundt hodet...
Fødselen begynte med vannavgang 02.30, og han var ute 14.45...av tre fødsler, var dette den som varte lengst, og pina d var den vel kanskje den vondeste også..tror jeg..hehe

Men alt gikk fint selv om det var heftig. Gutten er råsøt, flasken er fremme for 3 gang (sukk) og vi har to stolte storesøstre som tripper rundt ham her hjemme...Nå er jeg ferdig med reproduksjon!!! :)
 
Gratulerer så mye med ny baby :)
Nyt tiden, den går fort nå med 3 mann :)
 
Gratulerer så mye med lille gutten og nydelig navn:o)
 
gratulerer så masse AnM.

Tenk 3 barn på under 5 år.... er meget imponert

Har karen et mellomnavn også?? (begge søstrene har det så kanskje de følger den vidare)

Sleng gjerne ut et bilde
 
Gratulerer så masse med gutten:) Så koselig!

( jeg fikk hele tida beskjed om at nr 3 var en liten luring når det gjalt fødsel... og det stemte her)

-tidligere tulla 27-
 
Gratulerer så mye
 
Takk takk alle sammen!

Gressenka: Er det en på vei?? Så utrolig koselig, gratulerer så masse! Kjempegla på deres vegner!!! =)

Nei, syns navnet er så langt,,,og siden vi har brutt mønsteret på kjønn, så dropper vi også mellomnavn her...Mannen vil ha chicharito, etter en mexikaner på ManU,,,men nei takk!! =)
 
Hurra og gratulerer så mye. :)
 
Ååå.. gratulerer!! Veldig på etterskudd da..
 


*SommerMamma* skrev:
Takk takk alle sammen!

Gressenka: Er det en på vei?? Så utrolig koselig, gratulerer så masse! Kjempegla på deres vegner!!! =)

Nei, syns navnet er så langt,,,og siden vi har brutt mønsteret på kjønn, så dropper vi også mellomnavn her...Mannen vil ha chicharito, etter en mexikaner på ManU,,,men nei takk!! =)

Er visst det  takk for gratulasjonen

 
Back
Topp