Johanna har blitt fintfølende

lenemor

Forumet er livet
I går da vi sto opp hadde August levert en skikkelig bæsjebleie. Jeg ble, som alltid, imponert over hvor mye en sånn liten kropp kan levere, og Johanna har latt seg fasinere tidligere, så jeg holdt opp bleia og sa "se på denne da Johanna".. så ser jeg hele jenta knytte seg, hun blir knall rød i fjeset, og så brekker og brekker og brekker hun seg. [:'(] Tårene spruter, jenta hyler "ej ville ikke lukte på bleia hans" mens hun står over doskåla og gulper og brekker seg.... og som den fæle moren jeg er sto jeg og småflira (med ryggen til selvsagt). Snakk om å bli fintfølende over natta [:D]

Hun skal slippe å røre fremtidige bleier altså!

hihhi, så morsomt (ja, vi "onde" mødre)[:D] Her liker Raphael å se på bæsjer enda [8D][:)] 

hahahahahahahahahaha.... dette var en herlig start på dagen for min del.. en god latter forlenger livet er det ike slik?[:D] haha.. dere er morsomme..[:D]

Ha ha - bæsj er ikke for sarte sjeler[:D] Eldstemann har alltid vært fintfølende - så han har skydd banen ved bleieskift (mener altså sønnen min, ikke mannen min - selv om han også ofte har trukket seg unna[8D]). Amalie er veldig facisnert over sine egne bæsjer da - og lager både babybæsj, mammabæsj og pappabæsj i doen[:D]

HAHA! Så bra.. [:D][:D]

hehe her i huset får ikke Solveig se på bæsjebleiene [8D]

fekk mg ein go latter nå ja[:D]

Ahahahahahahahahaha...nå lo jeg godt ja! Så morsomt!

Maja synes det er stas med all bæsj hun, og er litt for lite fintfølende synes jeg. HUn kunne gjerne synes det er litt for ekkelt med egen bæsj i bleia...men neida!

Back
Topp