Johanna er glad i meg

lenemor

Forumet er livet
Ja, jeg vet jo det fra før da, og jeg er sikker på at barna deres er glad i dere også og at dette ikke er noe unikt, men hun var så søt i morges at jeg må fortelle det;

Sto opp med henne og G for å få henne klar til barnehagen, og da de går ut døra får jeg hadekos og -suss av henne og så sier hun ha det, mamma, ej e glad i deg. Jeg sier at jeg er glad i henne og i pappa også, og så låser jeg døra bak dem og gjør meg klar til å gå opp i dusjen. Etter et minutt hører jeg hulking ute på trappa og tenker at Johanna kanskje har falt på vei til garasjen og kommer løpende tilbake for trøst, så jeg går og åpner døra, og der står en tårevåt johanna og hikster frem et eller annet. Har du slått deg? Spør jeg. Nei, ej e glad i deg, mamma, hulker hun. Ja, jeg er glad i deg også, svarer jeg - så strekker hun seg opp og holder meg rundt halsen og hikster en gang til - ej e glad i deg mamma, og så snufset hun seg ned trappa med pappaen og ut i bilen 

Åhhhh helt fantastisk!!!

Ååå.. Nå begynte jeg å grine  Såå søtt [:D][:D] Man smelter jo helt av sånne ting [:)][:)]

ja, jeg følte meg utrolig heldig da jeg sto igjen og så henne snufse seg ned trappa altså!

Slike herlige kommentarer for et hvert mammahjerte til å smelte!

næmen.. sååå nyyydelig!![:)][:)] tror jeg hadde hikstet like mye som johanna gjorde om malin hadde sagt det på samme måten![:)]

Ååååååå 
Det finnes ikke noe som smelter et mammahjerte mer enn det der altså
Tror, eller VET, at da hadde jeg og begynt å grine [:D]

Å, så koselig.

Helt hærlig da!! [:D][:D]

ORIGINAL: Råsa Glam!

For en herlig jente du har lenemor [:D]

Ble sååå rørt jeg[:)] Så nydelig hun er[;)]

Nå fikk du(eller Johanna egentlig da) meg til å grine.....

Så skjønn!!! Sukk!

Åååååååååååååååå
*smelt*

ORIGINAL: Råsa Glam!

For en herlig jente du har lenemor [:D]

åååå johanna er vel skjønn da, ingen ting varmer vel mer de ordene fra sine barn.

Åhh Så god hun er

Back
Topp