Jogging

Dere som fortsatt jogger.. hvor langt jogger dere nå? (Da tenker jeg "til vanlig"/ i snitt)

• Antall som har svart
    3
Dere som fortsatt jogger.. hvor langt jogger dere nå? (Da tenker jeg "til vanlig"/ i snitt)
Jeg har måttet gi meg dessverre. Kjente det for godt i bekkenet de siste gangene, og kjente det også flere dager etter turen. Kjipt, for var så i siget da jeg ble gravid. :laughing002 Løp Sommerløpet den dagen jeg testet positivt (10k) og holdt det en stund etterpå, men det ble vanskelig å oppretteholde da kvalmen kom. Og da kvalmen var over kom bekkenproblemene. :rolleyes: Savner det veldig!

Eg måtte også gje meg ganske tidlig, følte eg kjente ubehag i livmora, og at alle tyngden kom på bekkenet... men prøver å få inn nokon gode gåturar så fort som eg klarer då, gjerne med litt slak oppoverbakke...har eit par forskjellige runder på rundt 4-5km eg varierer mellom om eg er her eller der :)

Jeg jogger når jeg kan. Herlig å merke at kroppen virker. Så lenge han ligger greit, så går det også fint for meg. Anbefaler å bare lytte til kroppen. Har aldri vært rask, men for en følelse når alt føles så fint.

Back
Topp