Joggevogner?

Venterispenning 24

Forelsket i forumet
*Aprilbaby 2018*
Er det flere som tenker å kjøpe vogn som det er mulig å jogge med? Vi var og såg på vogner i går. Det står nå mellom Mountain buggy terrain og Baby-jogger etter å ha vært innom 3 butikker. Noen erfaringer? Vi bor ved siden av skogen og kommer til å bruke vognen både til tur på grusveier og byliv. Må derfor ha en vogn som kan brukes til begge deler[emoji6]

Er det flere som tenker å kjøpe vogn som det er mulig å jogge med? Vi var og såg på vogner i går. Det står nå mellom Mountain buggy terrain og Baby-jogger etter å ha vært innom 3 butikker. Noen erfaringer? Vi bor ved siden av skogen og kommer til å bruke vognen både til tur på grusveier og byliv. Må derfor ha en vogn som kan brukes til begge deler[emoji6]
Vi skal kanskje ha, men avventer til etter fødsel. Men alt jeg har lest tilsier at løpevogn og vanlig vogn ikke lar seg kombinere.. de som har "jogger" i navnet er bare tull.. Det er thule eller bugaboo runner som gjelder.

Vi har en BOB revolution pro, helt super å jogge/gå i terreng med. Kommer allikevel ikke til å bruke den før babyen blir oppunder året. Hadde MB Terrain en stund, var ikke fornøyd med den i det hele tatt.

Dessverre ingen erfaring med noen av vognene. Når jeg skal jogge igjen etter fødsel kommer det uansett til å være alene:happy: nå stopper bekkenet meg fra å trene så ser så fram til en joggetur igjen, og på den beste tiden av året da jenter;) vi er heldige!

Har MB urban jungle tom tur-/fjellvogn nå, Bugaboo Buffalo til vanlig. Har litt lyst til å kjøpe løpeunderstellet Runner til Bugabooen, og teste det. Når vi har Buffalo blir ikke det en så voldsom investering heller

Vi har en BOB revolution pro, helt super å jogge/gå i terreng med. Kommer allikevel ikke til å bruke den før babyen blir oppunder året. Hadde MB Terrain en stund, var ikke fornøyd med den i det hele tatt.

Hvorfor var du ikke fornøyd med den? Kjekt med en begrunnelse da man har ulike kriterier for hva som er viktig ved valg av vogn[emoji6]

Hvorfor var du ikke fornøyd med den? Kjekt med en begrunnelse da man har ulike kriterier for hva som er viktig ved valg av vogn[emoji6]

Dempingen (under løping) var helt elendig etter vårt syn.. føltes egentlig bare helt ut som en vanlig MB de har satt store bakhjul på.. det føltes som natt og dag når vi byttet den ut med BOB [emoji4]

7dcb8ced5415d252f1480fe6a285e0a2.jpg

Dessverre ingen erfaring med noen av vognene. Når jeg skal jogge igjen etter fødsel kommer det uansett til å være alene:happy: nå stopper bekkenet meg fra å trene så ser så fram til en joggetur igjen, og på den beste tiden av året da jenter;) vi er heldige!

Enig her! Vurderte joggevogn jeg også, men konkluderte med at jeg blir å trille turer med vogna, og se på løpingen som «egentid». Gleder meg! [emoji7] Lykke til med jakten på den perfekte joggevogna!

Vi har MB terrain og er veldig fornøyde.. Den fungerer fint off-pist og min svigerinne har løpt noen turer med den på asfalt og synes det var topp.. Vi kjøpte den ikke med tanke på løping, men mer på muligheten til å gå litt mer ulendt [emoji4].

Back
Topp