Joggevogn

JellyBean28

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Hei hei :)

Jeg ønsker å ta med meg lillemann på 8mnd på joggetur i vogna framover og lurer derfor på om det er noen som har noen erfaringer med en god joggevogn?

:)

Hvis jeg skulle hatt joggevogn så hadde jeg gått for Bugaboo Runner, rett og slett fordi den er vendbar. I tillegg er den stabil, store hjul og har gode bremser. Men den er styggdyr om man ikke har Bugaboo-vogn fra før (kan kjøpe adapter til den og bruke sittedelen fra Buffalo/Cameleon til den), og den egner seg kun til løping/tur siden den er lang.

Hvis jeg skulle hatt joggevogn så hadde jeg gått for Bugaboo Runner, rett og slett fordi den er vendbar. I tillegg er den stabil, store hjul og har gode bremser. Men den er styggdyr om man ikke har Bugaboo-vogn fra før (kan kjøpe adapter til den og bruke sittedelen fra Buffalo/Cameleon til den), og den egner seg kun til løping/tur siden den er lang.

Vi har bugaboo buffalo fra før så har faktisk sett på runner chassiset til den :) at du sier den har gode bremser og er stabil er jo supert :) [emoji1303]

Jeg har Beemoo sport kombo. Billig og grei. Funker best på asfalt og harde grusveier.

Negativt er at man ikke kan snu vogna så man ser barnet, ikke full liggestilling og fotbremsa er litt slakkete.

Men den har funka fint til mitt bruk. Ville ikke bruke alt for mange kroner på en joggevogn, når jeg ikke var helt sikker på om jeg kom til å bruke den noe særlig. Har blitt mye brukt [emoji6]

Back
Topp