Joggeturen tok virkelig...

Charlotte_86

Flørter med forumet
Knekken på kvalmen!! :-) Våknet idag til min første store kvalme... Og tenkte bare at nå... viss jeg ikke finner på noe lurt nå, vil jeg nok tilbringe en del tid med porselenkongen idag.. Så jeg tok rett og slett på meg treningsklæra, god musikk på øra og jogget meg en tur på ca 30 min.. Det var utrolig deilig, og kvalmen, ja den forsvant :-)

Viss det er flere som plages med kvalme, så anbefaler jeg dere dette :-)

Jeg våknet opp med skikkelig kvalme i dag. Første dagen. Jeg hadde håpet jeg slapp denne gangen, men tydeligvis ikke. Tenkte kanskje det hjalp med frisk luft så jeg bestemte meg for å gå til barnehagen med datteren min. Tok på meg treningstøy og begynte på powerwalken  Det endte med at jeg kastet opp hele veien, og veien tilbake. Det var helt forferdelig. Får prøve å løpe neste gang. Med musikk. :)

Jøss, kvalmens dag :-) hehe... Er egentlig glad for å kjenne det litt... for da er jo alt "normalt"..Har enda ikke spydd da.. Men kommer vell plutselig det også...

Det slo meg plutselig under joggeturen at "tenk hvis jeg må stoppe opp å spy nå"... så jeg valgte skogsruten idag :-P

oh my! Dagene mine denne uken har jeg kastet opp bare av å bevege meg fra sengen til sofaen, så tror ikke det blir jogging med det første! 

Back
Topp