Joggesko

FruFrøken

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Himmelbarn
Skal ha meg nye joggesko, og tenkte da på noen med ekstra god demping som muligens kan hjelpe bekkenet igjennom sommeren?
Også satser jeg på mange fine trilleturer neste sommer!

Så, er disse hoka-skoene verdt alt oppstyret? Hvilken modell? Andre anbefalinger? Legg ved link/bilde så det blir enkelt å finne :)
 
Styr unna Hoka! Dyre og blir fort slitt (rakner bak i helen PG sålen).

Jeg kjøpte skechers go run (Max cushion) ultra go. Meget fornøyd.
Ellers kan jeg anbefale å gå innom Löplabbet, de har en test for å finne joggesko som passer DEG ☺️
 
Jeg har flere Hoka-modeller og er skikkelig fan av dem. Syns ikke de blir fortere slitt enn andre merker (så lenge du bruker dem til det de er laget for). Den med aller mest demping er Hoka Stinson, deretter Hoka Bondi mener jeg. Jeg har begge, men mest fan av Stinson da sålene er tilpasset flere typer terreng enn Bondi som er asfaltsko. :) Jeg går jo gjerne både på grus, sti og asfalt på samme tur.
 
ELSKER Hoka-skoene! De er gull for rygg og bekken. Har både Bondi og Clifton, bytter litt på. Tror Bondi har mer demping, men begge er supergode å gå med :love017
 
Jeg hater kvaliteten på Hoka og lovte meg selv etter krangling med både butikk og produsent i forsøk på reklamasjon x flere at jeg ikke skulle kjøpe de igjen. Da jeg ble gravid og vi skulle på tusletur i Japan endte jeg med å kjøpe et nytt par Hoka Clifton 9 likevel da de er ufattelig gode å gå med :smiley-ashamed004
 
Jeg har alltid faktisk i alle svangerskapene mine brukt fila sko, syns de er super gode for min rygg og mitt bekken :)
 
Back
Topp