Joggesko

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Noen som vet om andre typer joggesko med goretex eller en type membran som er like viking sine sko?

Er vel på tide å kjøpe joggesko snart, og det er eldste som trenger.

Han får vondt i bena av salomon, og har i grunnen alltid brukt viking, men nå må han såpass opp i str at de er svindyre... :o

Så hadde håpet det fantes noe som var litt billigere men som han likevel kan bruke..

Vi fikk tak i sko i dag.
Han likte godt sko fra IN2 på eurosko.
Og med 50% rabatt så ble det bare 450 kr. Så da håper jeg han blir fornøyd i år også.

37 får du jo enda junior så de er ikke så dyre.
Fant mange fine på xxl, med goretex.
Junior går opp til 38 :)
Tydeligvis ikke på butikkene her... Ifølge nettbutikken på xxl var det ikke større enn 35 på sko til barn og junior...

Men men. Fikk tak i iallefall :)

Tydeligvis ikke på butikkene her... Ifølge nettbutikken på xxl var det ikke større enn 35 på sko til barn og junior...

Men men. Fikk tak i iallefall :)

Var der å så på junior sko på xxl denne uken. Og fikk da beskjed om at junior går til 38. Vi trengte 39 så måtte ut med 1300:-/
Så bra dere fikk tak i sko, vanskelig til gutter i den alderen.

Var der å så på junior sko på xxl denne uken. Og fikk da beskjed om at junior går til 38. Vi trengte 39 så måtte ut med 1300:-/
Så bra dere fikk tak i sko, vanskelig til gutter i den alderen.
Jeg har ikke fysisk vært å sett i butikken her. Bare søkte inn butikken på nettsiden.

Ja det er vanskelig med gutter i den alderen, når skoa begynner å bli like store som voksne... Da er skoa dyrere og.

Kan forsåvidt kjøpe dyre sko, men er så kjedelig når de bare holder en liten stund.
Å bruke en del penger på sko til voksne er jo en ting når de kan brukes lenger.

Jeg har ikke fysisk vært å sett i butikken her. Bare søkte inn butikken på nettsiden.

Ja det er vanskelig med gutter i den alderen, når skoa begynner å bli like store som voksne... Da er skoa dyrere og.

Kan forsåvidt kjøpe dyre sko, men er så kjedelig når de bare holder en liten stund.
Å bruke en del penger på sko til voksne er jo en ting når de kan brukes lenger.

Helt enig med deg, satt langt inne å gi så mye. Når ett nummer ned kostet halveprisen..

Back
Topp