Joggesko

Kvitre

Forumet er livet
Hva slags joggesko har dere/planlegger dere å kjøpe til de små?

Var for å handle idag, men fant ingen jeg liker! Syns det er så mange veldig tette sko (Maiken er så klam av seg på føttene), lite fine farger og så glorete med mye dill og dall og juggel [8D] Nå går hun i fjorårest - helt enkle hvite adidas sko med stoff på toppen av tærne og borelås.

Får jakte videre i sportsbutikker...

Skal i tillegg ha et par goretexsko til henne, og tenker da timberland som vi var strålende fornøyd med i fjor. Må bare finne størrelsen hennes først...

Tobias har disse: http://www.dinsko.no/SORTIMENT/BARN/Gutt-str-25-30?art=260213
En synd og en skam og kjøpe sko i en annen butikk enn der jeg jobber, men han så dem da vi var i Oslo i januar, så de ble med hjem da [;)]

ORIGINAL: Skrållan

En synd og en skam og kjøpe sko i en annen butikk enn der jeg jobber, men han så dem da vi var i Oslo i januar, så de ble med hjem da [;)]

Tøffe [:)]
Vet Maiken hadde likt de med Kitty på der, men syns det ser ut som de puster så dårlig!!! Hele tuppen er jo heldekt med tett skinn eller hva det nå enn er [8D]

ORIGINAL: Kvitre

ORIGINAL: Skrållan

Tøffe [:)]
Vet Maiken hadde likt de med Kitty på der, men syns det ser ut som de puster så dårlig!!! Hele tuppen er jo heldekt med tett skinn eller hva det nå enn er [8D]

Vel, JEG hadde nok valgt noen andre, men han forelska seg [;)]
Tror de puster ganske dårlig ja, men han svetter ikke så innmari mye på beina, så tror det skal gå bra. Om ikke, så kjøper jeg bare noen nye på jobben [:)]

Vi bruker å finne relativt billig og fine sko på xxl eller Gsport. Men foreløbig passer de de brukte i høst [:)]

her kjøpte jeg viking gore tex på tilbud til 399,. de er lilla og kjempe fine[:D] så har hun noen viking joggesko kjøpt på obs til 249,- skikkelig jente sko[;)]

i år kjøpte jeg sånn pony pakke på eurosko... joggesko og sandal,synes de virka bra.... liker egentlig veldig godt geox fordi de passer så godt til foten hans... men valget fallt på pony nå.... de har blitt mye mindre klumpete og stive noe je synes de var i fjor.... nesten litt like geox i formen....
så da gjenstår det å se om vi blir fornøyde med de[:)] Aron er ihvertfall storfornøyd[:)]

Geox[:)]

ORIGINAL: sandra 22

jeg kjøpte et par viking gortex forrige helg til mikael..399 de var på salg[;)]

Jeg også, bare til Linnea[:)]

Kjøpte lilla sko og sandaler på Skoringen fredag . To for en så kom på 399. Men ene blinken i sandalen virket ikke, samt burde ha str 26 ikke 25. Så må bytte...

Da var joggesko i boks [:)]
Det ble et par nike - hvite med stoff ytterst, og noe rosa på. Det var noe lisse og en borelås, men lissene er ikke sånne knytelisser da. Kanskje et par mm større enn de burde, men hadde jeg kjøpt en str mindre hadde de vært litt små til å være nye også. Hun likte de godt i går iallefall [:)]

Da var det bare goretexsko igjen... jakter på de perfekte. Syns de lilla til viking var ok, men vil helst ha et par timberland jeg har sett meg ut. Det er bare ingen som har dem, så får prøve størrelsen i butikken i andre farger og så bestille på nett kanskje [:)]

Sambo er i Manchester nå, så da skulle han en tur ut på skoshopping til jentene. Så satser på at de får seg Nike Shox :)

Lillesøster har jo egentlig en haug med sko da, etter storesøster som hun aldri rakk å bruke.

Vi hadde lille viking gore tex sko i fjor, men tror ikke jeg gidder kjøpe det i år, de ble nesten ikke brukt.

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Har ikke kjøpt enda...skal til Sverige på fredag, så tenke å kjøpe da! Brukte dere Gore Tex sko mye på sommeren? Istedenfor støvler hvis det er litt fuktig da eller? [:)]

Ja, vi brukte dem mye. Deler av våren, om sommeren når det var fuktig og lett regn e.l. og hun ikke skulle "hardleke" uke, mange turer i skogen når vi visste det var fuktige områder der vi skulle gå, på fjellet, om høsten... og litt nå på våren. De passer enda, men er på hengende håret...

Back
Topp