Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veldig glad i å jogge i terreng/ kombinert med fjellturer etc. Men fikk beskjed av legen å slutte på dagen når jeg opplevde spottingForrige gang var jeg så kvalm, at jeg ikke orket mer enn å gå tur.
Men nå som jeg ikke er det og endelig bra etter langtidsskade, så frister det å jogge igjen
Noen som er aktive joggere?
10-21km?
Hvordan er det som gravid?
Her går pulsen over 130 etter et par trappenhehe
men så lenge mini har det bra så skal jeg overleve. Gått litt turer på fjellet, men tar det veldig med ro - helt annet tempo enn jeg liker. Legen jeg snakket med jobber på prematuravdelingen. Han sa det foreligger ingen forskning på det han skulle si, men hans kone fikk ikke jogge i svangerskapene, da han mente at embryoet og senere fosteret ikke hadde godt av det. Jeg tror egentlig ikke på det - men med spottinger skremte det meg så mye at jeg sluttet. Jordmor sa også når jeg var hos henne at det var veldig bra jeg hadde sluttet å løpe
men kjenner også mange som løper helt til termin.. Men tar ingen sjanser. Men om du ikke har smerter eller noe spotting er det nok sikkert bare å kjøre på