Joess naa har det blitt liv her inne!!

Kanskje snart?

Elsker forumet
Har ikke vaert inne paa BV paa LEEEENGE, og maa si at det er godt aa se at det er litt med liv inne paa ass befr. Var jo nesten alene der inne foer jo.. (dvs tok lang tid foer andre var innom)

Haaper det gaar bra med dere alle sammen.. Er her enda jeg og desverre. Men har ikke hatt tid til aa titte innom og skrive... puh[8|]

hei...ja her er vi en liten gjeng..
har vært her en liten stund..
jeg skal vertfall på forundersøkelse på onsdag. hva er din "status" da??

ORIGINAL: * Babysyk *

Jeg har lagt merke til du har vært borte [:)] Velkommen tilbake [;)] 

Takk, godt aa se at noen la merke til meg [:D]

ORIGINAL: babytutta

hei...ja her er vi en liten gjeng..
har vært her en liten stund..
jeg skal vertfall på forundersøkelse på onsdag. hva er din "status" da??

Skal til nok en samtale i januar og haaper aa starte med sproyter etc paa vaaren en gang.>Det har vaert en ufattelig laaaang ventetid og er temmelig lei naa [:)]

Jeg henger også her, men føler liksom at jeg ikke hører hjemme noen steder da.. Jeg har prøvd i mer en 1 år, men sannsynligheten for at vi skal klare det selv er veldig lav, så henger liksom ikke med i samtalene på forumet for prøvd lenge.. Her inne kommer jeg til å bli mer hjemme når vi kommer inn i det nye året, for da starter vi med prøverørsprosessen. Men akkurat nå har jeg inntrykk av at det er mange som har begynt på sprøyter eller ruger, eller har i allefall begynt med noe, så jeg blir liksom den som leser om det og tenker at snart skal også jeg få "være med"! Hehe =) Andre vinglere her inne?

Back
Topp