Joda, vannet gikk..

Masse lykke til :) Da blir det vel Kristiansand siden det er den eneste plassen her på Sørlandet de har nyfødtintensiv ❤️
Takk! Føreløpig er jeg på Arendal sykehus, siden jeg har passert uke 35, så nå sitter vi bare her og venter på at riene skal starte :p

På siste feriedag i Arendal, så lille blir nok en liten sørlending, siden klokka bikket 12 så er jeg nå 35+6, så blir prematur, termin opprinnelig er 20.august, fått antibiotika (som er vanlig prosedyre visst nok for prematur) ingen rier, og hun ligger rett vei :D usikkert på hvor lenge jeg blir liggende på "vent" før ting skjer! :)
Lykke til☺

Takk! Føreløpig er jeg på Arendal sykehus, siden jeg har passert uke 35, så nå sitter vi bare her og venter på at riene skal starte :p

Planen er egentlig at vi skal føde i Flekkefjord som er det siste av de tre sykehusene på Sørlandet, men fikk vite at alle som er under 35 fullgåtte må inn til Kristiansand siden de er eneste av Flekkefjord, Kristiansand og Arendal som har nyfødtintensiv, men nå er jo du så og si helt på grensen så fint du får være i Arendal når du først er der i nærområdet ❤️

Lykke til!!

Hvordan går det?? :)
Her ligges det på vent :p nå er det over 24 timer siden vannet gikk, får pencilin, sjekker hjertelyd med jevne mellomrom, litt små sammentrekninger men ingen store rier har satt igang, snakkes om å hjelpes i gang i morgen! Arendal har et helt fantastisk mannskap, føler meg godt tatt vare på, de spør hele tiden om jeg har spørsmål, eller lurer på noe eller trenger noe! Har en helt annen følelse i kroppen nå når vannet har gått enn jeg har hatt tidligere i svangerskapet, så noe er på gang! :)

Her ligges det på vent :p nå er det over 24 timer siden vannet gikk, får pencilin, sjekker hjertelyd med jevne mellomrom, litt små sammentrekninger men ingen store rier har satt igang, snakkes om å hjelpes i gang i morgen! Arendal har et helt fantastisk mannskap, føler meg godt tatt vare på, de spør hele tiden om jeg har spørsmål, eller lurer på noe eller trenger noe! Har en helt annen følelse i kroppen nå når vannet har gått enn jeg har hatt tidligere i svangerskapet, så noe er på gang! :)

Ååååå så godt å høre at du føler du blir tatt god tatt vare på :D Det er jo så viktig, for at du skal få en god fødselsopplevelse.
Ønsker deg fortsatt lykke til, og er utrolig spendt på fortsettelsen :P
Gleder meg til det er miiiiiiiiiin tur og være i gang :D

Lykke til!

Back
Topp