joda, trivelig dette...

matmor

Betatt av forumet
sett å strekka å kosa me mæ vinduan fult oppe sian vi har dæ så varmt her... å joda, kjempekoselig har e hatt dæ, heilt tel naboan, ett eldre ektepar, om e kan kall dem det, begynne å krangel, diskuter høylydt.. kan faktisk gjenta endel av dæ dem sa... [&:][&:]

skrudde opp tv´n førr å overdøv det, har jo ikke lyst å hør så masse av det... rimeli lite koselig... men di bi bare meir å meir høylydt... ikke første gangen heller.. [8|][8|]

huff, håpe dem gir se snart, å vekke dem guttn får e vel gi beskjed om at dem kan ta det inne i stede, sjøl om man ikke vil bry se.... [8|]

ke ha dåkker villa gjort?

jeg ville minnet meg selv på hvordan jeg aaaaaldri ønsker å få det i mitt liv. :)

tenker ofte den tanken når jeg møter sånne folk. usj. tenker heller på hvordan jeg heller ville ha løst situasjonen/problemet i stedet for å hyle sånn der. så får jeg det bedre med meg selv, og klarer å "stenge ute" de negative vibbene folk sender.

men, blir det så gæli at ungen våkner, så går det jo an å minne dem på å lukke vinduer/dører når de plent må "diskutere" så høylytt...

ikke lett...

-aud-

vel, de står jo ute nå da.. [:@] heldig vis sovna gutten igjen, men er godt over en time siden di startet,.. lurer på hvor lenge de holder ut, høres ut som di har drukket også...[8|]

sa nettop til sambo at om vi begynner slik håper jeg den ene av oss har vett nokk til å avslutte det før det går så langt evt løse det på andre måter.. ! er så utrolig utrivelig å sitte å høre på...

sitt faktisk å håpa på at naboen på andre sia, som også har unga ska ta affære å be dem demp se.. [8|]

Back
Topp