noe av dere som har gjort dette? Jeg er såå usikker på hva jeg skal gjøre! Jeg søkte på en jobb her jeg bor, før jeg fant ut at jeg er gravid! Bare for å sjekke ut mulighetene mine! Jeg nevnte ikke noe om graviditeten når jeg var på intervjuet! Idag fikk jeg beskjed om at jeg kommer til å få tilbud om stillingen, men jeg venter på lønnsutregning! Jeg har en jobb jeg egentlig elsker, og har jobbet der i 10 år! Men, jeg har ikke vært på jobb på 1 år og 5 mnd, pga svangerskapspenger, permisjon og ferie! Pga fare for utageringer, og at arbeidsplassen ikke kan tilrettelegge, så må jeg på sv.penger fra senest uke 12! Dvs at jeg nå får jobba 4 vakter før jeg må ut av jobb igjen! Jobben er også langt unna, 2 timer og 15 min en vei! Jeg har pendlet siden 2014! Jeg jobber medleverturnus, og jobber 2/3 døgn i strekk og har en uke fri imellom! Jeg jobber fjerdehver helg, og mye helligdager! Jeg har nå mulighet til en 8-16 jobb, med fri alle helger og helligdager!
Jeg er så himla i tvil om hva jeg bør gjøre! Jeg har mulighet til å jobbe lokalt, men jeg må nok noe ned i lønn! Samtidig sparer jeg ca 3000 i mnd på drivstoffutgifter og bom! Jeg kan nå jobbe i svangerskapet, noe jeg virkelig ønsker for jeg ser mørkt på å skulle gå hjemme i nesten halvannet år til! Jeg har heller ikke opparbeidet meg noe sykepengegrunnlag om jeg bytter jobb nå, så jeg sliter hvis jeg trenger det i svangerskapet! Jeg er veldig kvalm nå, men utenom det grei form! Og jeg hadde så og si ingen plager i forrige svangerskap! Jeg får barn med 17 mnd mellomrom, og vet ikke hvordan det skal gå med medleverturnus!
Vet ikke helt hva jeg vil med dette! Noen tanker om hva dere ville gjort?
Jeg er så himla i tvil om hva jeg bør gjøre! Jeg har mulighet til å jobbe lokalt, men jeg må nok noe ned i lønn! Samtidig sparer jeg ca 3000 i mnd på drivstoffutgifter og bom! Jeg kan nå jobbe i svangerskapet, noe jeg virkelig ønsker for jeg ser mørkt på å skulle gå hjemme i nesten halvannet år til! Jeg har heller ikke opparbeidet meg noe sykepengegrunnlag om jeg bytter jobb nå, så jeg sliter hvis jeg trenger det i svangerskapet! Jeg er veldig kvalm nå, men utenom det grei form! Og jeg hadde så og si ingen plager i forrige svangerskap! Jeg får barn med 17 mnd mellomrom, og vet ikke hvordan det skal gå med medleverturnus!
Vet ikke helt hva jeg vil med dette! Noen tanker om hva dere ville gjort?