Jobbuke...

Lina88

Forelsket i forumet
Kjenner jeg gruer meg litt til full jobbuke. Har ikke jobbet siden jeg fant ut at jeg var gravid pga turnusfri og sykemeldt to dager. Så kjenner at jobb hver dag kommer til å bli tøft :p
Blir ikke noe soving på dagtid nå nei, hehe.

Håpe alle får en fin uke :)
 
He he, kan hende du merker det ja! Har tidlig uke jeg da, og jobber fra 05.30 til ca 14-15... men, det skal bli godt å ha både lørdag og søndag fri, for det er en stund siden nemlig!
 
Jeg er fortsatt i permisjon med storebror. Jeg skal begynne igjen 20 januar. Kan ikke si jeg gleder meg til det turnusgreiene. Får se hva sjefen sier når jeg sier jeg er gravid igjen
 
Jeg er helt slått ut når klokken er 13-14 på jobb og med det tempoet så spørs det hvor lenge jeg holder ut. Besvimer jo nesten av trøtthet!
 
Jeg og GRUER meg:( grunnet masse komplikasjoner ved tidligere graviditeter har legen min sagt at jeg bare sender en mail med en gang jeg vil bli sykemeldt. Veldig fristende men har lyst å ha vært på ul først. Kollegaene mine kommer til å forstå hva som er i gjerde om jeg plutselig er sykemeldt igjen. 17 dager til ul.
 
Jeg merker stor forskjell på hverdagen for og etter jeg ble gravid... Itillegg har jeg blitt sjuk, så skal til legen seinere i dag. Det slipper ikke helt taket her :(
 
Back
Topp