Jobbstart

Lilla-87

Forumet er livet
Når begynner dere?
Jeg mista tre uker av permisjonen min og skal tilbake i jobb om ei uke..

Tror min perm er over ca 15. mai.
Men ingen jobb enda. Så vi får se hva som skjer =)

13.mai, egentlig 29. april, men har utsatt det 2 uker.

Når begynner dere?
Jeg mista tre uker av permisjonen min og skal tilbake i jobb om ei uke..

Oi, det er farlig nærme, hvordan tenker du på det?

Oi, det er farlig nærme, hvordan tenker du på det?
Fikk litt sjokk når det gikk opp for meg i går! Har jo tenkt at det var laaaangt frem i tid vettu.:p
Har sagt opp den forrige drittjobben og skal rett ut i ny jobb som vikarlærer. Blir spennende! Også er det bare frem til sommeren, fot da er det jo skoleferie, også skal jeg begynne som student fra august selv.:)

Oi, det var ikke lenge til nei :eek: Tiden går så innmari fort! Blir nok spennende og komme ut i ny jogg, godt og høre du gleder deg:D Jeg skal ikke ut i jobb ennå, da jeg skal på AAP(er syk) og skal være hjemme med Emmeth!

Oioioi, DET er nært det! Er helt sykt at man skal "straffes" for at babyen blir født for tidlig med å ikke bare miste de tre ukene man har med perm før fødsel, men også med å begynne myyye tidliger i jobb! :eek: o_O

Jeg skal tilbake i juni jeg da! Regner med å jobbe max 50% til å begynne med ;)

Oioioi, DET er nært det! Er helt sykt at man skal "straffes" for at babyen blir født for tidlig med å ikke bare miste de tre ukene man har med perm før fødsel, men også med å begynne myyye tidliger i jobb! :eek: o_O

Helt enig.. Ser ikke poenget med å miste tre uker, men det er jo pga utbetalinga det der vettu. Man får jo betalt for å gå ut i permisjon tre uker før termin, og siden jeg ikke rakk det med én dags forskjell (permstart 13.09.12, Jenny kom 12.09.12) fikk jeg betalt for de tre ukene jeg SKULLE ha tatt før hun kom, og de ukene blir da "trukket inn igjen". Teit..

Fikk litt sjokk når det gikk opp for meg i går! Har jo tenkt at det var laaaangt frem i tid vettu.:p
Har sagt opp den forrige drittjobben og skal rett ut i ny jobb som vikarlærer. Blir spennende! Også er det bare frem til sommeren, fot da er det jo skoleferie, også skal jeg begynne som student fra august selv.:)

Bra du ikke skal tilbake i den gamle jobben din, og godt å vite at du får lang sommerferie:-)

Helt enig, og går det andre veien får du ikke de dagene ekstrao_O

Helt enig.. Ser ikke poenget med å miste tre uker, men det er jo pga utbetalinga det der vettu. Man får jo betalt for å gå ut i permisjon tre uker før termin, og siden jeg ikke rakk det med én dags forskjell (permstart 13.09.12, Jenny kom 12.09.12) fikk jeg betalt for de tre ukene jeg SKULLE ha tatt før hun kom, og de ukene blir da "trukket inn igjen". Teit..

Helt merkelig altså, blir irritert på dine vegneo_O

Helt merkelig altså, blir irritert på dine vegneo_O
Hehe.. Takk for det! ;)
Det er jo en merkelig ordning da..
Hadde hun vært preget av å være så lita til å begynne med så hadde jeg kanskje tatt meg ut ulønna permisjon, men nå har vi ordna oss greit tror jeg.;)
MEN vi fikk avslag på forsikring på Jenny pga lav fødselsvekt. Dét er jeg ikke noe særlig begeistra over.

Hehe.. Takk for det! ;)
Hadde hun vært preget av å være så lita til å begynne med så hadde jeg kanskje tatt meg ut ulønna permisjon, men nå har vi ordna oss greit tror jeg.;)
MEN vi fikk avslag på forsikring på Jenny pga lav fødselsvekt. Dét er jeg ikke noe særlig begeistra over.
I alle dager??? Hva er grunnen til det da? o_O :eek: Er hun liksom mer skjør og utsatt for skader?

Jeg skal jobbe en dag i uka så snart som mulig. Gleder meg! :-) så er alt av permisjon for min del over fra 1.august, og da kommer jeg til å jobbe fast en dag i uka og annenhver helg ihvertfall. Kanskje kvelder innimellom. Visst snuppa får bhageplass så blir det fra 4.november 3 dager i uka, så da får vi se hvordan jobbinga blir med tanke på om jeg bytter jobb eller ikke. Kjenner ihvertfall at det skal bli godt å jobbe litt igjen for savner jobben og kollegaene mine!

I alle dager??? Hva er grunnen til det da? o_O :eek: Er hun liksom mer skjør og utsatt for skader?
Ja, de mener hun har større risiko for at hun skal ha behov for erstatnig.. Kan søke på nytt når hun er 2år. Fyyyy faaaen..
Tok bilde av begrunnelsen til deg;
1366202314052.jpg

Hehe.. Takk for det! ;)

Ja det skjønner jego_O

Jeg skal jobbe en dag i uka så snart som mulig. Gleder meg! :) så er alt av permisjon for min del over fra 1.august, og da kommer jeg til å jobbe fast en dag i uka og annenhver helg ihvertfall. Kanskje kvelder innimellom. Visst snuppa får bhageplass så blir det fra 4.november 3 dager i uka, så da får vi se hvordan jobbinga blir med tanke på om jeg bytter jobb eller ikke. Kjenner ihvertfall at det skal bli godt å jobbe litt igjen for savner jobben og kollegaene mine!

Så godt at du føler du er klar, viktig det:-)

Jeg skal jobbe en dag i uka så snart som mulig. Gleder meg! :-) så er alt av permisjon for min del over fra 1.august, og da kommer jeg til å jobbe fast en dag i uka og annenhver helg ihvertfall. Kanskje kvelder innimellom. Visst snuppa får bhageplass så blir det fra 4.november 3 dager i uka, så da får vi se hvordan jobbinga blir med tanke på om jeg bytter jobb eller ikke. Kjenner ihvertfall at det skal bli godt å jobbe litt igjen for savner jobben og kollegaene mine!
Grei ordning du skal begynne med da.:)
Jeg også gleder meg litt. Både til å være sammen med andre voksne, og å få tid til å savne gullet mitt.:p Også er jeg glad på mannens vegne, at han får hele sommeren fri til permisjon. Han har sett frem til dette i lang tid! !:)

Back
Topp