Jobbstart og baby på 11 mnd

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av AnnLykkelig, 25 Feb 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kengu Forumet er livet VIP

Ikke bry deg om det. Er visst ikke alle som skjønner at barn er forskjellige

• Liker Liker x 1
  2. Shadow Juni12s aktive VIP Oktoberbarna 2021♡ ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

For noe sånt skal du ikke måtte forklare deg!
    Noen er bare litt tregere med fast føde og det kan være mange grunner til det! At noen ikke evner å forstå det skal du ikke tenke på!
    Vi er alle heldigvis ikke like!

3. Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP

Hvorfor det? De gir jo barna kumelk så hvorfor i all verden må man ha legeerklæring for at et menneskebarn skal ha melk fra egen rase? Det er det dummeste jeg har hørt!

• Liker Liker x 7
  4. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

For ikke å snakke om at det er en menneskerettighet å få mat og vann.

• Liker Liker x 5
  5. Fruktplukker :) Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Den legeerklæringen er forhåpentligvis ikke vanskelig å få. Heldigvis ikke sånn her. Vet om bhg som har blitt veiledet av helsestasjon og ernæringsfysiolog når det gjelder barn med spisevegring. Det er litt mer løsningsorientert enn å ikke få noe som helst.

• Liker Liker x 1
  6. KineLee Forumet er livet Julibarna2014

Ikke la det stresse eller påvirke! Food before one is just for fun sies det :)

• Liker Liker x 1
  7. Fruktplukker :) Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Det er rart med det. Man får en negativ person på seg og mange positive. Og hvem påvirker mest? Den negative. Nei, legg den dama vekk og hør heller på alle de positive svarene du har fått. Dette kommer til å ordne seg :)

• Liker Liker x 3
  8. nuttakanutta Flørter med forumet Junibarna 2015

Det er derfor du må få tilrettelagt. Ergo ikke jobbe de vaktene du er alene Spl men omplassert til f eks dagvakt :) på nattevakter hos oss blir vi omplassert til dag/kveld om vi trenger ammefri under den arb tiden

• Liker Liker x 3
  9. nuttakanutta Flørter med forumet Junibarna 2015

Her får barna det vi foreldre sier de skal ha :) så lenge det ikke er medisiner..

Krever Bhg virkelig det? Hva om ungen er under året når den begynner? Det hender jo.. Skal ungen da ikke få melk? De skal jo ikke ha kumelk engang.. Da kreve legeerklæring blir for meg veldig merkelig! Kreve legeerklæring for noe som da egentlig er en selvfølge..

10. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Ikke spør meg?

Barnet mitt kasta flaska i veggen da hun var 10 mnd. Så det var aldri noe problem sa hun begynte i bhg en måned senere.

11. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Jepp det gjør vi, frøkna var 11 mnd da hun begynte. Men hadde slutter
    med flaske.

12. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Ungen spiser i hvertfall ikke med fri tilgang til melk.

13. Tuvix Gift med forumet Januarhula 2014 Marsmellows-15

Da er det merkelig at min spiser selv om han har fri tilgang til melk.

14. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Og har samme problemet?

15. Tuvix Gift med forumet Januarhula 2014 Marsmellows-15

Nei, har ikke. Min gutt spiser godt med mat selv om han har fri tilgang til melk. Så det er ikke sikkert at det er melken som gjør det.

• Liker Liker x 3
  16. spirelitens Februar 2014's Miss Kokk <3 Tilgangsansvarlig Februar 2014 - Skjult forum Marslykke 2016 VIP

En liten kommentar fra sidelinjen - har lagt merke til at miss_30 elsker å trolle. Så ville ikke tatt hennes innlegg så veldig seriøst. Ser ut som hun har slettet brukeren sin?

For øvrig / stakkars dere som er så perfekte og sitter med fasiten. Håper ikke dere får barn med spisevegring eller søvnproblemer :) for det at dere har barn uten disse problemene er jo bare et resultat av at dere har gjort alt riktig... Eller? Hmm...

Edit - Åja ser nå at hun har byttet til mamsemumsen. Men det er jo greit å vite.

• Liker Liker x 6
    Last edited: 26 Feb 2016
  17. BlomsterEjlis Elsker forumet Marsipanene 2019 Junilykke 2020 ♡

Til det at ho ikke tar flaske! Tar ho tutkopp? For lillegutt her tar ikke flaske men tutkopp, så da får han melk i den :)

Og ikke lett med de små! De kan ha en utrolig sterk vilje :p

18. Cesk88 Forumet er livet Sensommerbarna 2016

Av erfaring kan jeg si at de som sitter på sin høye hest faller hardt!
    Slitt mye med mine gutter både i forhold til mat og søvn siden de ble født (de er 7 år nå). Nærmest bodd på legevakt og barneklinikk de første årene.
    Problemet er jo egentlig ikke å ha "slike barn", men mangelen på forståelse hos dem som ikke har kjent på det selv. Desverre for min del var en av disse min stemor. Men nå har hennes barn begynt å bli ganske utfordrende som tenåringer, så er ikke så mye kritikk der i fra lengre ;)

Uansett så har vi alle ulik erfaring og ulike meninger. For mange er det vanskelig å sette seg inn i ting de ikke har erfart selv. Dette er naturlig nok.
    Jeg aner ikke hvordan det er å ha "enkle" barn, jeg aner ikke hvordan det er å ha et alvorlig sykt barn. Jeg aner heller ikke hvordan andre får ting til å gå rundt med 4-5 barn. Men er unødvendig å komme med ufine kommentarer til andre for det.

Respekt for hverandre og for at vi har ulike meninger hadde jo vært fint. Synes det er trist at en som ber om tips og råd og andres erfaringer i stede skal ende opp med en tråd hvor flere "går løs" på hverandre med personangrep og unødvendige kommentarer. Er ikke dette ment som et forum hvor man kan prate og dele erfaringer? Bare spør.

• Liker Liker x 1
  19. Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP

Men det er der du jobber?
    Mine spiste ikke når jeg var fraværende heller, så det er bare bullshit å si ;)

20. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Men bor ikke du i ett annet land?

Vi tilrettelegger iallefall hvis noen ikke spiser mye fart føde

Del denne siden