Jobbstart og baby på 11 mnd

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av AnnLykkelig, 25 Feb 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Vil ønske deg lykke til med jobbstart, og håper du klarer å unngå å la pisset du får servert gå innpå deg. ;)

Gutten min er litt på samme måte, han våkner rundt kl 23 og da er det kun puppen som er god nok. Da vil han helst henge på den neste timen. Hvis pappaen prøver å bysse blir det ramaskrik. Om han skal få roet han må han vekke han litt skikkelig med tull og lek, og det blir jo litt feil når vi egentlig skal sove. :p

2. Cesk88 Forumet er livet Sensommerbarna 2016

Litt satt ut av dramaet så hiver meg ikke på det. Men vil si til deg som postet tråden, jeg begynte på skole når de var rundt året. Det går seg nok til ganske fort :)
    Opplevde at bekymringene på forhånd egentlig var mye verre enn realiteten, hehe.
    Likevel er jeg i gang med bekymringer med kommende baby ;) vi mødre altså :p

3. Tuvix Gift med forumet Januarhula 2014 Marsmellows-15

Kloke ord, kloke ord. Du har nok rett. Og skal faktisk prøve å drikke min kalde te nå:)

• Liker Liker x 1
  4. Cesk88 Forumet er livet Sensommerbarna 2016

Amen!!

Skal ut å gå tur i skogen med mine store små :) frisk luft er alltid brA ;)

• Liker Liker x 1
  5. Fruktplukker :) Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Jeg er ikke i samme båt, men sterkt uenig med din måte å besvare ts. Noen forslag til løsninger og litt empati kommer man gjerne litt lenger med enn ren kritikk og problemtenkning.

• Liker Liker x 2
  6. Lille_frosk Glad i forumet

Det var jeg og. Da måtte de ordne bakvakt fra annen avd- de timene.

• Liker Liker x 1
  7. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Jeg er fullstendig enig Mamsemumsen!

Hva gjør man med en 1 åring i bhg som ikke spiser fast føde?

• Liker Liker x 1
  8. Lille_frosk Glad i forumet

De fleste legger til rette for det jo. Jeg har hatt ammefri med begge mine til de var 1,5 år. Er bare søke og forklare også får en det ofte innvilget!

• Liker Liker x 2
  9. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Min måtte få mme i bhg i en alder av 18 mnd fordi han ikke spiste.

• Liker Liker x 3
  10. Lille_frosk Glad i forumet

Unnskyld meg? Men jeg har 2 barn som BEGGE på den tiden våknet for litt pupp før de sov hele natten. Tror det er like vanlig som å ikke våkne!

Det er ganske ufint måten du skriver på!

• Liker Liker x 4
  11. Lille_frosk Glad i forumet

Dette problemet er din jobbs. IKKE din! Bare sånn at du vet det. Vært i samme situasjon som deg. Og de har aldri nektet meg.

• Liker Liker x 1
  12. Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP

Man må forlenge permisjonen. Eller gi flaske.

• Liker Liker x 2
  13. Fruktplukker :) Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

I veldig mange tilfeller tilrettelegger bhg ved å gi mme/flaske til disse barna, etter at de har tilbydd fast føde. Dette finner bhg og foreldre løsninger på. Man kan ikke tvinge barn til å spise.

• Liker Liker x 3
  14. Veslepus86 Forumet er livet VIP

Ta å søk på amme fri. Du har krav på det og det er jobben din sitt problem og det er de som må løse det. ;)

Blir nok bedre når du er ute av huset og pappan får legge henne. Det har jo funket før. :)

15. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

I bhg her gir de ikke flaske eller mme med mindre du gir en legeerklæring.

16. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Jeg vet bare at de krever legeerklæring hvis barne skal ha mme/flaske i frøknas bhg.

17. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Vel, da hadde jeg skaffet legeerklæring. Heldigvis er de ikke så firkantet her i Norge. De gir da barna melk, så hvorfor skulle de ikke kunne gi min en kopp med mme i stedet for? Hva skal man gjøre da? Sulte barna?

• Liker Liker x 4
  18. Kengu Forumet er livet VIP

Bhg tilrettelegger. Man kan gi de flaske med mme eller mm faktisk. Null problem

19. Kengu Forumet er livet VIP

Det gjør de heldigvis ikke rundt her

• Liker Liker x 1
  20. AnnLykkelig Juni12s Inkluderende VIP Aprilbarna`15

Hva mener du jeg skal gjøre da? Bryte opp munnen hennes og tvinge inn skjea?
    Er en smule lei av å måtte forklare meg nå!

• Liker Liker x 3

Del denne siden