Jobbstart og baby på 11 mnd

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av AnnLykkelig, 25 Feb 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lille_frosk Glad i forumet

Jeg har jobbet senvakter med samme "problem" som deg. Jeg har søkt om ammefri på senvakter og fått dette innvilget. Har da reist kl 20 fra jobb.

2. Plomme Forumet er livet Himmelbarn Oktoberskattene 2015

Jeg klarer enda ikke gå 12 timer uten mat...

• Liker Liker x 4
  3. Miss_30 Forumet er livet Septembergull'17

Mange barn som sover 12-14 timer i strekk da.

4. Ikke i bruk Forumet er livet

Bruk nettvett!
    Vi ønsker å legge til rette for en saklig debatt på forumet og ber alle bruke fornuft og god folkeskikk. Vær omtenksom overfor dine meddebattanter. Bak ethvert kallenavn sitter det et menneske som fortjener å bli behandlet med respekt, selv om man er uenige om sak.

http://forum.babyverden.no/help/terms

• Liker Liker x 8
  5. Alaskahusky Elsker forumet Marsmellows-15

Ser det blir litt mye meninger her, så da deler jeg min og.

Fantasi fint å lese! Er som om jeg skulle skrevet det selv :D jeg heier på deg og dere og tror det går seg til :)
    Frøkna min på 11 mnd er helt lik, men har hatt to netter borte uten morsmelk eller pupp og det har gått bare fint :) sendte da med mme siden jeg ikke får pumpet. Tror det blir lettere når puppen ikke er tilgjengelig :)

Om det er selvforskyldt og du har gravd ditt eget hull som noen her mener, skal du bare vite at jeg står i hullet med deg og ser opp på den blå himmelen med sol og stortrives! Nattamming, dagamming, koseamming - alt gir nærhet og gjør våre døtre sterke og trygge på seg selv. Ved å få trygghet blir man selv trygg ♡

• Liker Liker x 9
  6. Hemmeligfrøken Forumet er livet Desemberglede 2015

Men nå har hun vel gitt en god forklaring på hvorfor babyen får mat også vel? De fleste barn vil vel slutte med nattmat når de er klare for det uten avvenning tenker jeg - dette mener jeg er å følge BARNETS tempo..

Å ha babyen i senga sammen med foreldrene er vel ikke galt etter 1 år det?? Det får jo være opp til foreldre og barn tenker jeg?!

• Liker Liker x 3
  7. Hemmeligfrøken Forumet er livet Desemberglede 2015

Halleluja!!!! ❤️

• Liker Liker x 1
  8. AnnLykkelig Juni12s Inkluderende VIP Aprilbarna`15

Skjønner egentlig ikke det selv :p

Ja, det går som regel mye bedre da jeg ikke er der. F.eks. hvis hun er sutrete på dagtid og jeg ikke er der så er hun gladelig hos pappaen sin :)
    Midt på natten blir hun ofte liggende fordi jeg sovner mens vi ammer :p Men ved oppvåkningen ved 21-22 tiden er hun helt desperat etter å få sove inntil meg!

• Liker Liker x 1
  9. AnnLykkelig Juni12s Inkluderende VIP Aprilbarna`15

Fast føde har vi prøvd å få i henne i flere måneder! Så kan ikke akkurat si vi ikke har forberedt oss på dette, vi har virkelig prøvd. Bysset og bysset og prøvd å legge henne i senga hennes, men hun hylskriker. Prøver å stryker og synge mens hun ligger i senga, men hun hylskriker. Mannen har prøvd like mye som meg!

10. Miss_30 Forumet er livet Septembergull'17

Her tåler ikke folk andre meninger og flere går til angrep på meg, men det er tydeligvis greit.

• Liker Liker x 1
  11. AnnLykkelig Juni12s Inkluderende VIP Aprilbarna`15

Ja, det går seg nok til :) De siste dagene har hun endelig begynt å spise middag, så det går fremover i forhold til fast føde hvertfall!
    Skulle ønske hun tok flaske, for da skulle mannen helt klart fått gitt henne det :p

12. AnnLykkelig Juni12s Inkluderende VIP Aprilbarna`15

Jeg overkjører ikke pappaen. Du har bastante meninger om noe du ikke vet noe om!! Vi har prøvd å drøye amming på kveld flere ganger, så kom ikke her å si det er mest kos for meg! Hun blir helt hysterisk og klamrer seg inntil meg.

• Liker Liker x 1
  13. AnnLykkelig Juni12s Inkluderende VIP Aprilbarna`15

Tusen takk :) Vil tro det hjelper at jeg er ute av huset ja! Det går seg vel til :)

14. AnnLykkelig Juni12s Inkluderende VIP Aprilbarna`15

Hun tar ikke flaske! Da blir hun bare illsint :p Heldigvis har hun fått litt mer smaken på fast føde de siste dagene :p

15. AnnLykkelig Juni12s Inkluderende VIP Aprilbarna`15

Dette er mitt andre barn. Med første slapp jeg bekymre meg for dette i det hele natt. Han sov bedre på natten og spiste mer fast føde! Barn er forskjellige!!

• Liker Liker x 1
  16. AnnLykkelig Juni12s Inkluderende VIP Aprilbarna`15

Er alene sykepleier på vakt på kveldene :/ Så får å ha nok sykepleierdekning tror jeg det blir vanskelig...

17. AnnLykkelig Juni12s Inkluderende VIP Aprilbarna`15

Vil tro det blir vanskelig da jeg er alene sykepleier på vakt på kveldstid...

18. AnnLykkelig Juni12s Inkluderende VIP Aprilbarna`15

Skulle gjerne søkt om det hadde det ikke vært for at jeg på kveld er alene sykepleier på vakt :/

19. AnnLykkelig Juni12s Inkluderende VIP Aprilbarna`15

Tusen takk ❤️ Denne var god å lese! Ja, det går seg nok til og jeg håper vi kan amme en stund til!! :)

20. AnnLykkelig Juni12s Inkluderende VIP Aprilbarna`15

Hva med dine nedsettende holdninger mot meg?

• Liker Liker x 4

Del denne siden