Jobbsko, på skobutikk

sillivanilli

Elsker forumet
Jeg har fått meg jobb!
Bare ekstrahjelp på skobutikken, men..
Uansett skal få meg jobbsko, forslag? Begynner i morgen og får opplæring tilogmed fredag. (Huff, gruer meg, og det blir tøff start.)

Har bare vinterstøvetter, ikke så fine joggesko, sommersko og høyhælte sko.. Funker ikke.. [:D]

Da jeg jobbet i skobutikk hadde jeg på meg ecco sandaler...blir mye gåing og ståing..[:D]

Okey, takk. [:)]

ORIGINAL: Melancholia

Er bare innom for å si at jeg liker nicket ditt jeg... [8D] En kompisa av sambo kaller meg det til stadighet. Kan ikke skjønne hvorfor  [8D]

Hehe, takk for det. Har utgangspukt i navnet mitt. [:)]

Joggesko eller sandaler må vel være greit.

i min butikk må vi bruke sko fra butikken,såå løp og kjøp[:D][:D]pleier og bytte sko i løpet av vakta ,men går med bo,joggesko også har jeg kjøpt meg ryn sko,viktig at skoa du går med er sesongens,da du på en måte reklamerer for de[:)]

ORIGINAL: Dååris

Avsporing, men er det akseptabelt med crocsk når man serverer i selskap?!

neeei.. Jeg syns ike det. Kommer jo an på hva slags selskap, men i utgangspunktet nei.

til HI: Jeg ville venta med å kjøpe sko til jeg hadde jobbet noen dager. personalrabatt vettu![8D][;)]

ORIGINAL: tigerguttimagen

i min butikk må vi bruke sko fra butikken,såå løp og kjøp[:D][:D]pleier og bytte sko i løpet av vakta ,men går med bo,joggesko også har jeg kjøpt meg ryn sko,viktig at skoa du går med er sesongens,da du på en måte reklamerer for de[:)]

Tenkte jeg skulle kjøpe meg noe derfra ja, jeg får vel rabatt?
Ikke helt med enda, hva er bo og ryn sko?

Hva er bo og ryn sko?

Back
Topp