Jobbsituasjon

Vi har begge kontorjobb med fleksitid og mulighet for hjemmekontor :) føles deilig nå i småbarnstida!

jeg er dyrepleier og jobber ved en smådyrsklinikk. Veldig kvinnedominert yrke, så stor forståelse ved graviditet og småbarnslivet :-) samboer jobber med it og har en fleksibel jobb.

Vi har begge kontor jobber med fleksibel arbeidstid.
Den fleksible arbeidstiden var gull verdt mens jeg var som verst kvalm om morgenen

Jeg er uføre, men jobber som støttekontakt/ avlastningshjem og en del på frivillighet sentralen. Mannen min er ingeniør og jobber lange dager i Oslo.

Jobber turnus i psykiatrien, men er sykemeldt nå. Mannen min jobber i mekanisk industri

Sykepleiere i turnus begge to... Kommer ikke til å funke i lengden, så samboer sier opp og begynner med noe helt annet nå, og etter en eventuell permisjon skal jeg jobbe dagtid, nesten samme hva! Turnus funker ikke for meg lenger der jeg er i livet nå. :wacky:

Han er student på siste året, snart ingeniør. Jeg er selvstendig næringsdrivende[emoji4]

Jeg er sykepleier i turnus og gubben er anleggsarbeider med som regel en del overtid. Lite fleksible jobber desverre..

Jeg jobber på kontor og mannen er platearbeider :-)

Jeg er vernepleier og jobber turnus i en avlastningsbolig for barn og unge. Samboer jobber som tømrer :)

Jeg jobber i barnehage og gubben jobber som lastebilsjåfør for Bring/Asko. Han jobber flere kvelder i uka. Så mine vakter på jobb er tilrettelagt hans kvelder i og med at jeg må rekke å hente minstemann på sfo før stenging.

Jeg er sykepleierstudent og tok ekstravakter i hjemmetjenesten, tar vakter innimellom på barsel, og annenhver lørdag og ved behov i blomsterbutikk.
Han jobber som båtmekaniker [emoji5]

Jobber i barnehage og samboern i elkraft bransjen:happy:
Jobber selv i «vanlige» vakter, 7-15/8-16/8.30-16.30/9-17 og samboern har fleksitid:p

Jeg er sykepleier i todelt turnus (dag/kveld) og mannen er assistent for to barn på skole.

Mannen er lærer og jeg jobber som rådgiver på universitetet.

Jeg jobber med attføring i privat bedrift og mannen er arealplanelegger i kommunen

Jeg er sykepleier i todelt turnus (dag/kveld), samboer er bilmekaniker.

Jeg jobber på kontor, økonomi og mannen er kokk i statlig institusjon.
Veldig gode arbeidstider, dessverre er det kun prosjekt for min del og har enda ikke kontrakt helt frem til termin.

Back
Topp