Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg er dyrepleier og jobber ved en smådyrsklinikk. Veldig kvinnedominert yrke, så stor forståelse ved graviditet og småbarnslivet samboer jobber med it og har en fleksibel jobb.
Sykepleiere i turnus begge to... Kommer ikke til å funke i lengden, så samboer sier opp og begynner med noe helt annet nå, og etter en eventuell permisjon skal jeg jobbe dagtid, nesten samme hva! Turnus funker ikke for meg lenger der jeg er i livet nå.
Jeg jobber i barnehage og gubben jobber som lastebilsjåfør for Bring/Asko. Han jobber flere kvelder i uka. Så mine vakter på jobb er tilrettelagt hans kvelder i og med at jeg må rekke å hente minstemann på sfo før stenging.
Jeg er sykepleierstudent og tok ekstravakter i hjemmetjenesten, tar vakter innimellom på barsel, og annenhver lørdag og ved behov i blomsterbutikk.
Han jobber som båtmekaniker [emoji5]
Jeg jobber på kontor, økonomi og mannen er kokk i statlig institusjon.
Veldig gode arbeidstider, dessverre er det kun prosjekt for min del og har enda ikke kontrakt helt frem til termin.