Jobbsøknad

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Om du skriver en jobbsøknad mens du er i permisjon, opplyser du da om dette og når permisjonen går ut? Eller lar du være å nevne noe? :)

La det være.. Jeg nevnte det i begynnelsen når jeg søkte jobber, kom ingen vei! Kutta det ut og da ble det intervjuer etter hvert :)

Nei, så fremst ikke permisjonen varer veeeldig lenge ser jeg ingen grunn til å opplyse om det. Det er min privatsak og jeg vil ikke potensielt havne lengre bak i bunken.
Jeg ville nok heller ikke ha søkt på en jobb som ville begynne når jeg enda var i permisjon da :)

Nei, så fremst ikke permisjonen varer veeeldig lenge ser jeg ingen grunn til å opplyse om det. Det er min privatsak og jeg vil ikke potensielt havne lengre bak i bunken.
Jeg ville nok heller ikke ha søkt på en jobb som ville begynne når jeg enda var i permisjon da :)

Er derfor jeg har ventet med å søke jobber også, men nå har det kommet en jobb jeg vil søke på. Fristen er 29. Februar og siste permisjonsdag er 3. mai. Står ikke noe om oppstart, men mange har jo 3 mnd oppsigelse og, så det blir jo egentlig ikke noe annerledes :)

Er derfor jeg har ventet med å søke jobber også, men nå har det kommet en jobb jeg vil søke på. Fristen er 29. Februar og siste permisjonsdag er 3. mai. Står ikke noe om oppstart, men mange har jo 3 mnd oppsigelse og, så det blir jo egentlig ikke noe annerledes :)
Jeg ville nok ikke nevnt det før jeg evt ble innkalt til intervju og det ble snakk om oppstart :)

Tenker at når arbeidsgiver har truffet deg og liker deg så blir h*n i alle fall ikke "skremt" av at dubhar baby :)

Jeg nevnte det, men ikke sikkert jeg gjør det neste gang :)

Back
Topp