Jobbsøknad .. "yey"

enlitenigjen

Betatt av forumet
Sutretråd ! hehe
Er i innleid stilling nå, den går ut når jeg går i perm. dvs. at
jeg ikke har noe jobb å komme tilbake til! jippi . .

SÅÅ jeg har hevet meg tidlig på jobbsøkingen for å se om det finnes noen gode sjeler som vil ansette
noen i perm. tiden haha - i know :P
Har søkt på to stillinger uten å få svar fra noen så dette lover jo godt haha.

kunne ønske vi bare kunne bytte til oss varer - ei ku mot 2 høner og et brød . Livet hadde vært så lett hehe.

Ha en fin dag alle sammen og dere som er i jobb karusellen - LYKKE TIL TIL OSS :D

Sutretråd ! hehe
Er i innleid stilling nå, den går ut når jeg går i perm. dvs. at
jeg ikke har noe jobb å komme tilbake til! jippi . .

SÅÅ jeg har hevet meg tidlig på jobbsøkingen for å se om det finnes noen gode sjeler som vil ansette
noen i perm. tiden haha - i know :P
Har søkt på to stillinger uten å få svar fra noen så dette lover jo godt haha.

kunne ønske vi bare kunne bytte til oss varer - ei ku mot 2 høner og et brød . Livet hadde vært så lett hehe.

Ha en fin dag alle sammen og dere som er i jobb karusellen - LYKKE TIL TIL OSS :D
Er samme her. Kontrakten der jeg jobber går ut i oktober, så jeg har heller ikke noe å gå tilbake til etter permisjon "/

Det er så kjempe kjedelig !! hehe
Har du tenkt på å begynne å søke i perm. tiden ?

Tenkte kanskje å melde meg inn i sånn bemanningsbyrå - de er visst flinke til å hjelpe ! :)

Ei venninne av meg er gravid, og fikk akkurat ny jobb. Hun skal jobbe ca 2mnd til i den nye jobben, før hun går ut i permisjon. Og den nye jobben venter på henne når hun er tilbake etter et år.
Så det er mulig :-)

Det heter seg jo at svangerskap og permisjon skal være helt urelevante grunner for å få avslag på jobbsøknader.. Ihvertfall kommunale stillinger :) jeg har også nettopp søkt på jobb, men det er i kommunen, og da skal det ikke ha noe å si om en straks skal i permisjon.. :) ikke lenge siden det nettopp var ei hos oss som fikk 100% fast jobb, selv om hun var midt i permisjonen.. jeg har bare 40% stilling å komme tilbake til etter permisjonen.. :/ så jeg er også på jakt etter mer jobb.. får bare satse på at det ordner seg :)

Det er håp! Da jeg fikk førstemann var jeg kun innleid -men fikk tilbud om fast stilling ETTER jeg var gått ut i permisjon, så jeg hadde jobb å gå tilbake til :-)
Denne gangen søkte jeg jobb (i samme firma), og fikk den -så jeg begynner i ny stilling oktober 2014!
Ikke gi opp!

Back
Topp