Jobbsøking

Durken

Forumet er livet
nå trenger jeg litt hjelp.
Jeg har søkt på 4 jobber den siste uken. Det er et par jeg har lyst på mer enn de andre, men det viktigste er jo at jeg får en jobb.

Hvis jeg skulle bli innkalt til intervju på flere jobber, sier man da noe om de andre jobbene man søker på?

Uff, jeg er så spent, har helt vondt i magen!

nei, ikke si noe om at du søker andre jobber. Du gir uttrykk for at det er kun denne jobben du vil ha, og så sier du nei om du blir tilbydt stillingen. Eventuellt ja om det er det du ønsker [:D] lykke til! Er i samme situasjon her for tiden!

Jeg er gravid, men blir å skjule magen når jeg skal på intervju [&:]

Det hørtes lurt ut[:)]
Skjønner egentlig at du skjuler magen, selv om det ikke skal ha noe å si.

Jeg tenkte på å skjule at jeg har to barn som er mye syke om vinteren[8D]

ORIGINAL: Durken

Det hørtes lurt ut[:)]
Skjønner egentlig at du skjuler magen, selv om det ikke skal ha noe å si.

Jeg tenkte på å skjule at jeg har to barn som er mye syke om vinteren[8D]

hehe, ja, dekk til alt man kan [:D] Er lett å velge en person uten barn eller som ikke er gravid, om det står mellom 2, selv om det ikke er lov!

ORIGINAL: Frøbel

nei, ikke si noe om at du søker andre jobber. Du gir uttrykk for at det er kun denne jobben du vil ha, og så sier du nei om du blir tilbydt stillingen. Eventuellt ja om det er det du ønsker [:D] lykke til! Er i samme situasjon her for tiden!

søker du jobb nå ?litt kibt at man må ha jobbet 6 av 9 siste mnd for å få det som permisjons penger.men masse lykke til med jobb jakten[:)]

ORIGINAL: stardust

ORIGINAL: Frøbel

søker du jobb nå ?litt kibt at man må ha jobbet 6 av 9 siste mnd for å få det som permisjons penger.men masse lykke til med jobb jakten[:)]

går på dagpenger, og det gir også grunnlag for foreldrepenger [:)] på lik linje med sykepenger.

Back
Topp