Jobbsøking og intervju

Litja17

Elsker forumet
Septembergull'17
Høsthjerter 2017
Marsboere 2020
På'n igjen. Har vel vært oppe til diskusjon før, og eg har vært veldig usikker på om det er forsøket verdt - om eg i det hele vil ha ny jobb og om det er lurt, både ifm graviditet og siden det er mindre enn ett år siden eg begynte.

Men så dukka drømmejobben opp (var på intervju der i fjor også), så da må eg bare prøve.

Og svigerinna mi hadde et godt poeng - det blir en god test på arbeidsmiljø og faktisk tilrettelegging [emoji4] om de ikke tåler at eg er gravid, er det kanskje ikkje et sted eg ønsker å jobbe....?

(regner med at det vil være ganske synlig når det kommer så langt som til intervju, så regner med at det er greiest å spille med åpne kort, om det skulle passe å nevne det - men har også hørt om folk i rullestol som har vært på intervju uten å nevne det i det hele - [emoji122]).

Lurer på hva eg bør si på jobb når et evt intervju dukker opp da - kan selvsagt si legetime, men tror det er greiest å la det gå under radaren, må bare skrive timene på et fornuftig vis (dvs ikke skrive at eg er borte den dagen, heller jobbe litt lengre dager uten å skrive det før/etterpå).

Så flott at drømmejobben dukket opp, hvordan går det med deg i denne prosessen? :)

Back
Topp