Jobbreise til Brasil

Nessy-87

Flørter med forumet
Desemberlykke2017
Hjelpes! Jobben vil jeg skal reise til Brasil 1 uke i mai. Jeg har ikke fortalt jeg er gravid enda(7+2) og kan ikke reise pga zikavirus.
Funderer på om noen der ute har noen gode unskyldninger på lager? Jeg har lite lyst å fortelle om nyheten før 12 uker er passert :/

Jeg ville fortalt det jeg også.. Ellers er ingen unnskyldninger gode nok, på en måte!

Skjønner at du ikke vil det. Men nå er det snart mai,så du bør si noe denne uka.
Ville hvertfall ikke dratt, så veldig at du blir hjemme :-) ellers må du sykemelde deg? (Aldri gjort det selv assa)
Håper du finner en løsning. Du bør hvertfall si noe denne uka! :-)

Jeg kommer selv til å avlyse en tur til Guatemala, og jeg kommer til å si at fordi jeg prøver å bli gravid har legen sagt at jeg bør unngå zika-steder. Så kan jeg senere fortelle at jeg faktisk er gravid. Du får se om det kan funke for deg også!

Jeg kommer selv til å avlyse en tur til Guatemala, og jeg kommer til å si at fordi jeg prøver å bli gravid har legen sagt at jeg bør unngå zika-steder. Så kan jeg senere fortelle at jeg faktisk er gravid. Du får se om det kan funke for deg også!

Ja,tenkte også at man kunne si det. Fordi man burde vente minst 2mnd på å bli gravid. Men kanskje det blir også for stort og si? Er jo ingen vaksine mot det..

Hjelpes! Jobben vil jeg skal reise til Brasil 1 uke i mai. Jeg har ikke fortalt jeg er gravid enda(7+2) og kan ikke reise pga zikavirus.
Funderer på om noen der ute har noen gode unskyldninger på lager? Jeg har lite lyst å fortelle om nyheten før 12 uker er passert :/

Kan ikke komme på noe annet enn enten å si at du er gravid eller si at du prøver..
Det er jo de absolutt beste grunnene til å ikke dra. :)
Det er vel også en 4 måneders pause mellom reisen og til man kan prøve..?

Skjønner at du ikke vil det. Men nå er det snart mai,så du bør si noe denne uka.
Ville hvertfall ikke dratt, så veldig at du blir hjemme :-) ellers må du sykemelde deg? (Aldri gjort det selv assa)
Håper du finner en løsning. Du bør hvertfall si noe denne uka! :-)
Fikk spørsmål om reisen i dag tidlig, så det er ikke noe som må kanselleres heldigvis.

Jeg prøvde meg på en "jeg kan ikke reise den uken pga av private ærend" og håper de ikke spør om andre uker er aktuell. I så fall har jeg bestemt meg for å si at jeg er gravid.

Jeg var ikke klar over at en burde unngå i prøve tiden også!

Back
Topp