Jobbmistrivsel..

BIBBI3

Forumet er livet
Hei

Jeg jobber innenfor økonomi på et kontor og trives med det faglige, men mistrives veldig blant de ansatte.
Føler at respekten ikke er tilstede og at dagene blir et ork. [:(]
Funderer mye på hva jeg skal gjøre fremover. [8|]
Før jeg ble gravid var planen å si opp da jeg har en annen lignende jobb å gå til. Men det passer seg ikke å starte der rett før jeg går ut i permisjon. I tillegg så vil jeg helst sitte med best økonomisk grunnlag med tanke på fødselspenger. [:-]
Valgene er:
-holde ut til jeg går ut i permisjon.. Men hvordan påvirker dette graviditeten?
-si opp.. Men hvordan blir beregningsgrunnlaget for fødselspengene?
-prøve å få sykemelding med lege.. Men er det så enkelt?

Er det noe som har erfaringer å dele med meg her?

Takk for svar.[:)]
Alle råder meg til å ikke si opp, så det blir evt siste utvei.
Skal til jordmor 27 januar, men hun kan sikkert uansett ikke skrive sykemelding. Skal først til legen i februar, så jeg kan ta en prat med ham. [8|]

ville ikke sagt opp...
men du kan jo prøve å få deg en sykemelding...
å misstrives i jobb er tungt nok når man ikke er gravid.

skaff deg en sykmelding.. om det er enkelt eller ikke erfarer du nok det[;)](skylder du på kvalme og bekkenløsning) går det nok greit (det slår godt an )lykke til med deg..

ORIGINAL: Flori

Viss du mistrives veldig å det går utover helsa, da bør legen gi deg sykemelding. Jeg gikk selv sykemeldt hele forrige svangerskap pga mistrivsel på jobben. Fikk bekkenløsning og da. Du må ihvertfall ikke si opp jobben. Ville tatt en prat med legen. Lykke til.

prøv å få syke
melding,så får du penger når du går hjemme også![:)]

Takk takk!!
Har faktisk holdt ut over lengre tid på jobben bare av den grunn at det er godt betalt og gor referanse å ha med meg videre. Men hardt var det før jeg ble gravid, og det er ikke bedre nå.
Skal nok klare å komme meg over denne fasen. Gleder meg enormt til å bli mamma ihvertfall!! [:D]

Back
Topp