Jobbintervju.

Plexy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Skal på jobbintervju i dag. Får alt for lite på den avdelinga jeg er på,så skal på en annen avdeling og se om keg kan få større stillingsprosent der før jeg underskriver noen kontrakt på en veldig liten vikariatstilling..

Er det greit at jeg ikke informerer om graviditet? Siden det er så tidlig? (Uke 5+5)
Sjefen på den andre avdelinga vet heller ikke om grviditeten.
Tør jo ikke si noe, redd for ikke å få jobb pga mulig permisjon i august..

Synd det er helt greit å ikke si noe når det er så tidlig. Sjansen for å få jobben om du forteller det, blir vel ikke akkurat større. Lykke til

Jeg hadde ikke sagt noe! Var i samme situasjon selv i fjor faktisk.. Og når man er så kort så har man jo ingen garanti for at alt går bra (forhåpentligvis gjør det jo selvsagt det)... I tillegg så kunne det jo vært at du ikke hadde visst om graviditeten enda heller! :)

Takk for svar! Greit å få bekrefta tankegangen min :)

Jeg hadde nok kanskje ikke sagt noe ettersom det er så veldig tidlig i svangerskapet enda. I utgangspunktet er jeg veldig for ærlighet/åpenhet (fordi jeg ikke synes noe om å holde arbeidsgiver/andre bak lyset), men i din situasjon er det litt spesielt. Kjør på, gå på intervju og så krysser jeg fingrene for at du får den andre jobben! :)

Enig med de andre kommentarene, tror nok ikkekegvillesagt noe siden det er så tidlig. Lykke til! :):):)

Skal på jobbintervju i dag. Får alt for lite på den avdelinga jeg er på,så skal på en annen avdeling og se om keg kan få større stillingsprosent der før jeg underskriver noen kontrakt på en veldig liten vikariatstilling..

Gikk det bra på intervju?? :)

Ja det gikk da ikke så værst, tror jeg :)

Fikk med meg et utdrag av turnusen, så håper det betyr at jeg kan være aktuell for stillingen, skal få høre beslutningen deres om noen få dager. :)

Eneste som jeg ikke er helt fornøyd med er at det er rundturnus, og jeg sliter med nattevaktene. Men jeg skal da klare å holde ut det :D Her skal det tjenes penger til permisjonen :P

De var ikke innom temaet familieøkning heldigvis :D

Jadda!!! :)
Fikk tlf i dag, de tilbød meg stillinga! :)
-happyface og danse danse danse-

Håper de klarer å slippe meg på dn gamle avdelinga, nå har jeg jo ikke signert ny kontrakt derfra enda, så burde ikke være noen problem egentlig, hvertfall etter februar. :) :) :)

❤️lykke♥️

Så flott! Gratulerer så masse! :)
Håper du kommer til å trives kjempegodt på ny avdeling framover!

Gratulerer.!!

Så bra! Gratulerer! :)

Grattis med ny jobb :)

Back
Topp