Jobbintervju

Jøsses...

Forelsket i forumet
Nå skal jeg på jobbintervju om ca 1 time [&:] ønsk meg lykke til da, jenter [:D]

Masse lykke til!!! [:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Tvi,tvi [:D][:D]

gikk ikke så bra dette [&:] han rakket skikkelig ned på gravide og jenter på min alder, så når han spurte meg om jeg er gravid turde jeg ikke å si ja. Alt jeg sa ble vridd til noe jeg ikke mente og han var skikkelig ekkel! [:'(] Skulle tro at han ikke ville ansette noen... Jaja, bedre lykke neste gang? [:)]

Næmmen i alle dager??!! Hva var dette for en slags jobb? Men ja bedre lykke neste gang og masse klapp på skulderen[:)]

ORIGINAL: Cecilie1986

Næmmen i alle dager??!! Hva var dette for en slags jobb? Men ja bedre lykke neste gang og masse klapp på skulderen[:)]

Det "morsomme" her er at jobben var i en lekebutikk, skulle ikke tro han hadde så mye imot  barn..

*Dreamer* Ja, det er like greit.. Kan bare tenke meg hvordan det hadde blitt når jeg hadde sagt at jeg var gravid... Hadde blitt ramaskrik det... [:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Æsj, for en fyr!!![:'(] Kanskje like greit at du slipper å jobbe for en sånn person?[;)]
Bedre lykke neste gang ja[:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Æsj, for en fyr!!![:'(] Kanskje like greit at du slipper å jobbe for en sånn person?[;)]
Bedre lykke neste gang ja[:D]

Signerer denne!!

Nei fy! Som om ikke jobbintervjuer er ubehagelige nok som det er! :-S For en dust!

For en fjott!! Han har da forsåvidt ikke lov til å bruke graviditeten mot deg, men det vet vi da alle at slik funker det desverre ikke!! [:@]
Håper du får deg en annen jobb, med en bedre sjef da...[:)]

Ja, det kan dere si.. Jaja, like greit at jeg oppdaget at han var en idiot nå, enn om en stund.. Må jo se positivt på det man kan [:D]

Herregud for en dust, i litt feil bransje kanskje??
nei der ville ikke jeg ha jobbet nei[:'(][:'(][:'(]

Back
Topp