Jobbintervju til tirsdag - Ærlig eller ei??

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
Gratulerer med ny jobb =)

Gratulerer

Gratulerer med jobben! Du kan jo ringe om en måneds tid og fortelle det...si at du var så kort på vei og ikke ville si no da du ikke visste om det kom til å gå bra, og at dette var drømmejobben, eller noe sånt. Så slipper du å grue deg helt til oppstart, og rekker å fordøye det før du møter opp :)

Gratulerer med jobben! Du kan jo ringe om en måneds tid og fortelle det...si at du var så kort på vei og ikke ville si no da du ikke visste om det kom til å gå bra, og at dette var drømmejobben, eller noe sånt. Så slipper du å grue deg helt til oppstart, og rekker å fordøye det før du møter opp :)

Er 3 uker siden jeg var på intervjuet nå, og 1,5 uke siden jeg returnerte kontrakten. Jeg driver og sniker på min fremtidige sjef på et sosialt medie der hun oppdaterer flittig og har åpen profil - og har sett at hun er på ferie laaangtvekk. Håper hun snart oppdaterer noe sånn som "tilbake på jobb, men greit det og" - så skal jeg prøve å ringe og høre om jeg ikke kan ta et lite møte med henne. Må uansett avklare oppstartsdato osv så jeg vet når jeg skal si opp nåværende jobben fra. Skrekk og gru! :P

Back
Topp