jobbintervju (oppdatering fra dagens intervju)

¤Stines86¤

Glad i forumet
var på det i dag!! gikk kjempebra synes jeg!!
har litt god følelse, men får nå se.
han skulle intervjue 35 stk nå denne uka å se. er 10 stillinger ledige da.
er selgerjobb på expert.
det er det jeg har mest lyst til av alt jeg kan komme på.
han sa selv at det gikk kjempebra. får svar tidligst fredag, eller i neste uke.

han spurte jo om så syykt masse rare ting. ville vite hvordan jeg er som person.
nå vet jeg mer om meg selv enn jeg noen gang har visst [8D]
var ganske kjekt faktisk. var enkelt å snakke med ham.
hadde nesten noen diskusjoner og jo. hehe. jeg "hissa meg opp" for å klare å forklare hva jeg mente.
han spurte hva jeg ville gjort i ulike situasjoner. det var jo så vanskelig å forklare.
å jeg har 4 personligheter [:D] hihi. hjemme, med venner, på jobb og med ukjente. hihi.

åååå... er såååå spent nå!!

når jeg kom ut i bilen etterpå så hadfde jeg et ubesvart annrop. da hadde lefdal ringt meg.
plutselig skulle alle svare meg liksom. GØY!
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja da har jeg vert på lefdal i dag... har aldri vert så nervøs i heeeele mitt liv[&:][&:][&:][&:]
vi var 6 stk til intervju på likt da. vi satt i et rom å fikk informasjon om lefdal å sånn først da.
Så etterpå satt vi bare i rommet mens de plukka ut en og en til selve intervjuet da.
Jeg va nest sist inn, men gikk greit det. Satt 3 "sjefer" for ditt og datt der inne å snakka med oss å sånn.
fikk god kontakt med de og var omtrent bare den eneste som snakka. men det var kjempekoselig da.
veldig kjekke folk må jeg si!
jo så var det min tur da!!! nå kommer det verste.

kom inn i et rom å fikk beskjed om å sette meg på stolen som sto midt i rommet!
MIDT I ET NESTEN TOMT ROM!! Forran meg satt 4 stk å så på meg!!!
På skolen var det noe av det verste som kunne skje meg! for jeg får heeelt jernteppe!
joda.. da skulle jeg snakke om meg selv da. fortalte det viktigste da ok helt ok.
Så begynte de å grille meg. den ene etter den andre...
spurte om jeg hadde mulighet til å jobbe en kveld eller to å en lørdag innimellom.
jeg sa det er ikke noe problem det! så spurte de ang at jeg har barn å om jeg da ville heller jobbet enn ditt og datt... synes det er teit jeg!!
på det ene svaret jeg svarte så kommenterte han ene "det var et veldig bra svar". så da slappa jeg litt mer av.
men seriøst jeg var helt skjelven og nervøs. trodde seriøst jeg skulle tippe av stolen!
men alt i alt tror jeg det gikk ganske bra faktisk! men føler meg ikke så trua av de andre som var der kan du si. hihi!

MEN så kommer det store spørsmålet. De skulle ringe meg innen et par dager.. å expert skulle ringe meg tidligst fredag for eventuelt et nytt intervju!
hvis jeg da får lefdaljobben.. skal jeg ta den eller satse på den andre som er fulltid?
tror jeg hadde trivdes bedre på lefdal egentlig! det er og flest som handler der. de ligger rett ved hverandre og!!! de har bonuser å sånn. kjenner jeg har mest lyst der..

men så er det bare deltid der. jeg trenger fulltid! men de sa det er god mulighet for fulltid etter hvert!
virket som et godt miljø blant folka! å snittalderen var 25. så det synes jeg er ganske bra egentlig!

var en stilling i kassen, en på lager og 2-3 selgere.
var en som ville på lager, ei som ville i kassen og resten av oss selgere.
så det er muligheter!

Så bra da!! Deilig følelse når man har gjort et bra intervju![:)] Krysser fingrene for at jobben blir din!![:D]

ORIGINAL: Juliansinmamma

Så bra da!! Deilig følelse når man har gjort et bra intervju![:)] Krysser fingrene for at jobben blir din!![:D]

sign[:)]

[:D][:D]
Og lykke til på Lefdal i morra! [:D]

ORIGINAL: papayamammaen

[:D][:D]
Og lykke til på Lefdal i morra! [:D]

[:)]

ORIGINAL: ~Yakine~

Ååh, så spennende!![:D][:D]
Håper du får enten Lefdal eller Elkjøpjobben!!![:D][:D]

Signerer!

Sign krysser alt her som krysses kanfordi du fortjener den jobben[:)][:)]

ORIGINAL: buffi

Sign krysser alt her som krysses kanfordi du fortjener den jobben[:)][:)]

tuuuusen takk!!!

[:)]

håper du får den jobben du vil!
lykke til!!

Du har mulighet til å tenke litt på det før du svarer. Gjør det du vil, trivsel er kjempeviktig[;)]
Lykke til!

Back
Topp