Jobbintervju og kvalme. Gode råd blir dyre.

Fisken90

Blir kjent med forumet
da ringte telefonen og jeg skal på jobbintervju på mandag morgen :nailbiting: er på leting etter jobb da jeg ønsker noe nærmere hjemme med ikke så lang pendlervei.
Er sykemeldt nå pga formen og sliter mest tidlig på morgenen og sent på kvelden. Kjenner på redselen for å kaste opp midt under intervjuet :hungover: nå sitter jeg sjeldent oppreist og spiser mat nesten liggende.. spydde mer for noen uker siden, men er kvalm og har lite energi.
Har veldig lyst på denne jobben :smiley-angelic001
Trenger noen gode tips til å spisse formen akkurat denne timen ;)

Når på dagen er intervjuet? :)
Med meg kan det hjelpe mot kvalmen å ikke være veldig sulten. Samtidig så er det masse mat som forverrer kvalmen :P
Jeg ville spist noe salt og tørt før intervjuet, og drukket godt ihvertfall :) Jeg blir også mye kvalmere hvis jeg har sovet for lite og er trøtt!

For meg har det faktisk hjulpet å trene mot kvalmen. Hele dagen på jobb (fysisk) går det fint, men i det jeg setter meg i sofaen melder kvalmen seg for fullt. I sag var vi på lang og god tur (trener ikke til vanlig..) og har vært skikkelig i slaget! Hva med en rolig økt rett før du skal inn?

Spis litt før du kommer, pass på å ikke ha klær som strammer og snakk med deg selv rett før og prøv å he te krefter på å ikke være kvalm så kan du heller ligge resten av dagen etterpå..

Back
Topp