Jobbintervju ( Litt lang)

*Ainamedbaby

Glad i forumet
Har jobbet i hjemmesykepleien snart i 11 år. Nå det siste året har jeg vært mye syk pga stoffskiftet, nedsatt imunforsvar = mye lungebetennelser( 5 lungebetennelse på 1 år). Er mye ut og inn nå en jobber ute slik, inne og dusjer folk ut i 20 kuldegrader. Jeg kom over en annonse i avisa i dag, medarbeider i leketøysbutikk. Tenkte jeg kunne ringe , hun vet hvem jeg er fra før- hun var veldig interessert i å forhandle med meg ang jobb. Skal på interju neste uke.[8D] Moro å prøve helt noe annet en det jeg har gjort. Slipper å springe mye inn og ut, har utdannelse innen helsevesnet- men mener alle har godt av å skifte jobb ..
Håper jeg får permisjon fra jobben jeg har.... De er sikker glad kvitt meg pga alle sykmeldingene mine.....

Så spennende![:D]

Enig i at man kan ha veldig godt av å prøve noe helt annet enn hva man har drevet med en stund. Kanskje liker man den nye jobben bedre enn man noengang hadde trodd, eller kanskje finner man ut at den gamle jobben er bedre enn man syntes når man forlot den.[;)]

ORIGINAL: Ihne

Spennende.
Skulle nesten tro vi bodde på samme plass,for jeg fant også en jobb i leketøysbutikk på nav igår[8D]
Tenkte å søke.

Masse lykke til på intervjuet[:D]
husk å oppdatere oss[:D]

Takk for det!!
Lykke til du også

ORIGINAL: Snuppe*mor

Skjønner det frister å bytte beite etter så mange år i samme yrke.

Lykke til på intervju da[:D]

signerer deg[;)]

skulle gjerne prøvd meg på noe anna, men vi får kun perm under utdanning eller m barn, ikke for å prøve anna jobb, det er kjipt[&o]

Back
Topp