Jobbintervju imorra.. trenger innputt!

StinkiStini

Forumet er livet
Jeeez, kjenner jeg har eksamensmage![:o]

Stilling: ped.leder på småbarnsavdeling.
Jeg er utdanna sosionom.

Jeg har alltid vært på intervju før, jobbene jeg har hatt før har jeg fått tilbud om uten å søke.
Så er helt blank på erfaringer rundt det her! [&:][X(]

Hotte tips? [:D]

Jeg holdt intervju idag og det jeg liker minst er de som ikke svarer skikkelig på spørsmål! Gi fornuftige svar og vær ærlig, åpen og ha litt humor! :) lykke til!

Vær selvsikker og deg selv. Slapp av og kos deg med det[:)] Om det hjelper, kan du jo tenke at du emst sansynlig ikke har så mye konkurranse med tanke på andre søkere både pga utdanningen din og mangel på pedagoger[:)]

ORIGINAL: spirrevippvipp

Vær selvsikker og deg selv. Slapp av og kos deg med det[:)] Om det hjelper, kan du jo tenke at du emst sansynlig ikke har så mye konkurranse med tanke på andre søkere både pga utdanningen din og mangel på pedagoger[:)]

Jeg veit at det er flere søkere, men tror ingen av oss har utdanningen.. uten at jeg veit helt sikkert.

Men de andre som søkr er helt sikkert både eldre og mer erfaren enn meg.

ORIGINAL: TinyGiny

Jeg holdt intervju idag og det jeg liker minst er de som ikke svarer skikkelig på spørsmål! Gi fornuftige svar og vær ærlig, åpen og ha litt humor! :) lykke til!

Ja, skal jo svare så godt som er råd er.
Kunne ønske jeg hadde anelse om hva de kom til å spørre om...

Ikke mange råd, men vil ønske deg lykke til! [:)]

Vil bare ønske deg lykke til jeg, går nok kjempe bra! [:D][:)]

Tusen takk! [:)]

Håper det går greit, men gruer meg ganske mye! [&:]

ORIGINAL: Burger

Standard spørsmål er hvorfor du passer til jobben? Sterke og svake sider av deg selv, hvordan du er i konflikt med andre ansatte

Det kan jeg takle, hehe

Flere?[:)]

På mandag var jeg på intervju for akkurat det samme..
Jeg måtte først fortelle om meg selv.. Så spurte de litt om hva jeg synes er kjekt å gjøre. Hva som stresser meg. Hvordan jeg takler å ha mange baller i luften samtidig. De spurte hva jeg synes om foreldresamarbeid. Også snakket jeg om mine sterke sider. Hva som gjør akkurat meg perfekt for jobben[:)]

Lykke til!

Gikk bra, tror jeg!

Men tror ikke jeg får den, flere søkere og jeg har lite erfaring.

Uansett en erfaring rikere![:)]

ORIGINAL: Burger

ORIGINAL: StinkiStini

Gikk bra, tror jeg!

Men tror ikke jeg får den, flere søkere og jeg har lite erfaring.

Uansett en erfaring rikere![:)]

ja, sånn tenker jeg også.. at jeg blir bedre og bedre til å svare for meg etter at jeg har vært på noen intervju.

Ja, slik tenker jeg også!
Nå veit jeg jo litt mer hva de spør om, og jeg kan bli mere bevisst på egen holdning og måten jeg svarer på [:)]

Men alt i alt, en god erfaring![:)]

Back
Topp