Jobbing

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
mang som grue sæ eller glede sæ t å gå tebake i jobb ??

æ glede mæ t å jobb igjenn men grue mæ litt å me tanke på kor my tid æ miste me Ingrid Elena
æ bynnje enten 10 - 18 åsså tar d væll godt en 30 min å kjør fra å te.
eller så bynnje æ 12-20 så e itj så veldig my tid æ får me hu når hu bynnje i barnehage å sånn.
å for at vi ska få enda litt mer pæng så må æ jobb enkelte lørdaga.

så e redd for at æ kjæm t å gå glipp av my
fler som e litt redd for d ?

gruer meg ikke men gleder meg heller ikke. jobber turnus og enten er det fra 0700-1500 eller fra 1430 - 2200 . jobber hundre prosent og hver tredje helg så har fri innimellom pga helgen. men har veeeeldig lyst til å ta permisjon fra ettermidagene , ca en ettermiddag i uka til olav er 3 år iallefall.

Ja, det er jeg redd for og ha tenkt på det en stund!!! Kjipt at en må jobbe / ha 2 inntekter for å klare seg. Kunne godt ha tenkt meg å bare være husmor [:D] Gleder meg ingenting tilbake til jobb her!!! Men skal prøve å få jobbe redusert, sånn at jeg ikke bare er borte.... [:D]

ja hadd gådd kjæmpefint for mæ å om æ hadd komme heim i normal ti å fådd litt ti me snuppa.
e så forferdelig redd for å gå glipp av at hu kryp, at hu snakke og bynnje å gå [:(][:(] kjem jo t å gå glipp av alt d.

jeg trenger å komme meg på jobb igjen, men gruer meg til den tiden jeg mister ja.. jeg jobber annehver uke sent og tidlig, pluss to lørdager i måneden[:(] i tidligukene jobber jeg 08-16 så den er god, men i senukene jobber jeg fra 14-20, så da går jeg glipp av HELE uka! [:(][:(] blir vel en del skulking av barnehagen de ukene [:D][:D]

hadde vi hatt råd ville jeg absolut vært hjemme lenger,gruer meg til å ikke være hjemme og kose meg sammen med mine. Gruer meg til de må gå lange dager i barnehagen osv...blir så kort tid når man kommer hjem til de skal legge seg.

Gruer meg!!! Det er så fantastisk å kose seg med familien hjemme! Kommer til å savne Vesla så mye når jeg skal tilbake i jobb! Skal jobbe 100%

grugleder mæ, men heldigvis så skal han jo begynne i min barnehage men ikke på min fløy. Så kan æ snike mæ en kos i ny og ne [:D]

ORIGINAL: Ecinnaj

æ glede mæ t å jobb igjenn men grue mæ litt å me tanke på kor my tid æ miste me Ingrid Elena
eller så bynnje æ 12-20 så e itj så veldig my tid æ får me hu når hu bynnje i barnehage å sånn.

Kjipe arbeidstider du har då [&:] Eg glede meg t å begynne igjen, men eg jobbe i barnehage, og jobbe då enten 07.15 - 14.45 eller 09.15- 16.45, pluss at Madeleine ska begynne i samme barnehage i slutten av juli, og då ser eg hu litt i løpet av dagen og, når me e ute samtidig åsånn [:)]

ORIGINAL: Nina Madeleine

ORIGINAL: Ecinnaj

Kjipe arbeidstider du har då [&:] Eg glede meg t å begynne igjen, men eg jobbe i barnehage, og jobbe då enten 07.15 - 14.45 eller 09.15- 16.45, pluss at Madeleine ska begynne i samme barnehage i slutten av juli, og då ser eg hu litt i løpet av dagen og, når me e ute samtidig åsånn [:)]

heldig du da :D fint å kan få shå hu iløpet av dagen da :)

ja æ veit vældig kjipt, men tru æ bare bynnje 3 eller 4 daga t å bynnj me :P så håpe æ at d går bra.
men bli fælt å mist så my me ho ja[:(][:(]

Jeg har heller ikke lyst til å jobbe, men har jo ikke råd til å være hjemme.[:(]
Jeg jobber skift, så håper jeg får til noe med jobben. Og da blir det nok mye skulking av barnehage her[;)]

Her ser jeg frem til å komme meg ut i jobb igjen merker det at bruddet med barnefaren til diss små har tatt litt knekken på meg, så trenger å komme meg ut i arbeid å gjøre noe for meg selv. Dette kommer ungene og meg å ha godt av. Har jo egentlig rett på far sine uker siden jeg er enslig men ser på muligheten til å gå ut tidligere og kanskje jobbe en tre dager og ha to dager hjemme med minsten..

Helt forderdelig egentlig å tenke slik synes jeg -hadde det ikke slik med 1.mann men tror nok det er pga. situasjonen. [&o][:(]

gruer meg gruer meg gruer meg!!! Jeg jobber turnus så har fri noen dager i uken. Da skal jeg ha de hjemme og bare kose meg med småtrollene mine! Vil helst være husmor, med full lønn :)

ORIGINAL: bigmam

gruer meg gruer meg gruer meg!!! Jeg jobber turnus så har fri noen dager i uken. Da skal jeg ha de hjemme og bare kose meg med småtrollene mine! Vil helst være husmor, med full lønn :)

hehe ja [:)]
vårre godt å fådd full lønn for å vær husmor ja :D

akk no så får æ ingenting annja en d få kronan æ får gjennom sengekos så æ e bare nødt desverre [&:]

jeg gruer meg skikkelig! [:(] skal jobbe turnus 80 % bare. men nok det.

vi får bare nyyyte de dagene, kveldene vi har med gullene. [:)]

Back
Topp