jobbing og bekkenløsning?

Poten

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
jeg jobber som frisør og har bekkenløsning, jeg er bare litt over 4 mnd på vei. Men jeg har gått ned i halv stilling slik at jeg får kortere dager.

Ville dere jobbet eller vært sykemeldt?

Jeg syns det er utrolig kjedelig og bare gå hjemme, men om bekkenløsningen kan bli værre av å jobbe, er ikke det så lurt heller....

Eg hadde fortsatt å jobbe. Fikk sjøl bekkenløsning tidlig med andremann, jobbet fullt, men tok det mer med ro, unngikk arbeid i knehøyde og unngikk for tunge løft, tok småpauser og kunne sette/reise meg når eg følte for der. Å vere hjemme gjorde min bekkenløsning verre. Det å ligge på sofaen er sjeldent godt for bekkent, bedre med variert lett aktivitet i mitt tilfelle ihvertfall[;)] Jobber i butikk[:)]

åå herlighet, stakka :(

Er det du skriver jeg er bekymret for. Det er 40% jeg jobber nå, til valig jobber jeg 80%. Jeg har nå 3 og 4 timers vakter. Skal til legen når om 45 min og få forlengelse av sykemeldingen. Tenker at jeg jobber ut denne måneden, så er det 2 uker med ferie, såp får vi se formen[:)] Og det er veldig vanskelig å gi seg, jobber på provisjon, så man blir litt bitt av å måtte klare dette. Noe som du sa ikke er bra...får ta til meg det du skrev, og tenke på at jeg skal kunne leve normalt etter fødselen også.

ORIGINAL: *Bestevennen*

Eg hadde fortsatt å jobbe. Fikk sjøl bekkenløsning tidlig med andremann, jobbet fullt, men tok det mer med ro, unngikk arbeid i knehøyde og unngikk for tunge løft, tok småpauser og kunne sette/reise meg når eg følte for der. Å vere hjemme gjorde min bekkenløsning verre. Det å ligge på sofaen er sjeldent godt for bekkent, bedre med variert lett aktivitet i mitt tilfelle ihvertfall[;)] Jobber i butikk[:)]

Rett det du skriver også. Pkuss man blir helt rar av å være hjemme. Jeg får bruke tiden til hjelp og føle på hva kroppen sier om en stund [:)]

ORIGINAL: Rullepupp

Jeg hadde ikke klart det.