Jobber du helger og kveldsvakter ?

Jobber natt og hver 3. helg, er vernepleier.

Ja. Jobber på sykehjem. Tidligvakter, seinvakter og arbeid hver tredje helg. Har bare en 41,5% fast stilling så blir mye ekstravakter i tillegg, og da jobber jeg natt i tillegg. Jobber vel 3 av 4 helger i måneden.

Jobber på sykehjem. Har kun fast ca 17% stilling, og det er 2 helger i mnd. Jobber ekstra i tillegg, så jobber egentlig 100%. Jobber dagvakter, aftenvakter og helg. Blir gjerne 3-4 helger i mnd da jeg jobber ekstra. Lei av det og ønsker meg fast jobb en plass :)

Er sykepleier, jobber hver 3je helg og har 6 kveldsvakter på 6 uker, men har siden januar gått redusert kveldsstilling siden vi ikke har barnehageplass til mini før august

Jeg er vernepleier, jobber annenhver helg pluss at det gjerne blir noen ekstra helger. Har mest nattevakter, og noen få aftenvakter.

Jobber i butikk på kjøpesenter, og jobber 2-3 seinvakter for uka. I tillegg annenhver helg. Har fri hver onsdag heldigvis :)

Nei det er noen få år siden jeg sluttet med det. Da hadde jeg noen dansejobber noen helger. Før det var det forskjellige jobber ved siden av studier.

Er miljøarbeider og stillingen min er kveld fredag-søndag annahver helg, jobbet mest dag på ekstravakter men tok dag/kveld/natt alt etter som Hva som var ledig. Men etter permen starter jeg opp i 100% dagstilling 8-15.30 (16.30 en dag i uka).

Jobber turnus, fast hver 3 helg både dag, kveld og natt. Sekretær i helsevesenet seksjonen jeg er under er alltid bemannet 24/7
Informasjon, sentralbord (og servicetorg for øvrige ansatte).

Jobber hver 3 helg, da kun dag. I uken, 2-3 kveldsvakter. Jobber ca 70% som kioskmedarbeider.

Back
Topp