Jobber du fremdeles 100 %?

100%, og uansett form har jeg en tendens til å føle meg bedre når jeg kommer på jobb. Men er ganske død på slutten av en vakt. Er veldig takknemlig for å ikke ha hyperemesis!
 
Jobber fortsatt 100%, og håper på å gjøre det hele veien frem til permisjonstart[emoji5] ingen på jobben som vet om at jeg er gravid heller ennå. Er 12+2 idag.
 
100%, og uansett form har jeg en tendens til å føle meg bedre når jeg kommer på jobb. Men er ganske død på slutten av en vakt. Er veldig takknemlig for å ikke ha hyperemesis!

Sånn hadde jeg det sist svangerskap. Utrolig greit når det er sånn. [emoji2] I helgene vasket jeg gjerne bilen utvendig og innvendig uansett vær. Hehe. Naboene trodde vel jeg var gal [emoji23]Hadde trodd det sko bli sånn denne gangen også,eller at jeg skulle være helt fin i formen. Men nei [emoji12] Dette svangerskapet er mye verre enn sist. Rart at det kan være så stor forskjell.
 
Jobber 90% , men det er min faste stilling, fri en dag annen hver uke med 2 åringen :) jobber på helsestasjon.
Studerer også ved siden av :)
 
Er 40% sykemeldt nå, men satser på å trappe opp igjen etterhvert som formen bedrer seg:)
 
100% sykmeldt nå denne uka og neste, så får jeg se hva jeg klarer å gå tilbake til. Er kvalm, slapp og har veldig lite å gi andre.. satser på å trappe opp, begynne med 50% og ta det derfra. Jeg har en jobb med tidvis mye stress og ansvar noe jeg overhodet ikke takler per nå!
Skal si det er stor forskjell - forrige svangerskap merket jeg overhode ingenting!
 
Jobber 100%, men leverer dessverre ikke 100 pga kvalme! Skal prøve akupunktur på mandag, håper det funker! Hvis ikke kan det hende jeg må kaste inn håndkleet 50%! Kvalm hele dagen, samt våkner kvalm om natten
 
Når jeg var gravid med de to andre var jeg ikke borte en dag. Men nå har jeg vært sykemldt i to uker.. Jobber 120% med ansvar for en hel avdeling, er borte pga ekstrem svangerskapskvalme..
Enn så lenge ser det mørkt ut å begynne igjen neste uke.
Jeg klarer altså ingenting, ligger strekk ut hele dagen... Er dårlig på og være syk:(
 
70% sykemeldt tom tirsdag, virker som formen er på tur å bli bedre så regner med å være tilbake i 100% jobb fra onsdag av [emoji4]
 
Hjemme 100% i mammapermisjon foreløbig. Starter snart på jobb Igjen i 80%.
 
Eg jobber ikkje, men har vore sengeliggande pga kvalme i eit par veker nå. Så hadde eg vore i jobb, hadde eg vore 100% sjukemeld.
 
100% sykemeldt. Ufattelig trøtt og sliten, har en 2-åring i full viljeutvikling som også våkner hver eneste natt med skrik og skrål, så føler aldri at jeg får hentet meg skikkelig inn igjen. Sovner stort sett hver eneste formiddag fordi jeg er utslitt. I tillegg småkvalm, og sensitiv nese som reagerer på alt av lukter - og blir kvalm av det meste [emoji85] Bare å ta bussen, eller gå på butikken kan være en prøvelse....
 
Jeg er 50% sykemeldt, men det er litt flere årsaker enn bare graviditeten som grunn. Det meste er litt sammensatt. Men håper på å kunne øke enda mer slik at jeg tilslutt er tilbake i 100% jobb før permisjonsstart. Men får se hvordan alt går denne gangen.
 
Sånn hadde jeg det sist svangerskap. Utrolig greit når det er sånn. [emoji2] I helgene vasket jeg gjerne bilen utvendig og innvendig uansett vær. Hehe. Naboene trodde vel jeg var gal [emoji23]Hadde trodd det sko bli sånn denne gangen også,eller at jeg skulle være helt fin i formen. Men nei [emoji12] Dette svangerskapet er mye verre enn sist. Rart at det kan være så stor forskjell.

Haha, var det "graviditetsfornuft" som var ute og gikk da? :p men ja, er spesielt at en person kan 2 helt ulike svangerskap? Mitt er hittil relativt likt det forrige igrunn, min fiende er hovedsakelig å drømme om å sove, men aldri ha mulighet :rolleyes:
 
Jobber også 100%. Er 10+1.
Har ikke hatt mye plager, men denne uka har jeg to egenmeldingsdager på grunn av oppkast og veldig lite søvn. Våkner mye på natta, ikke på grunn av kvalme, bare våkner... irriterende :p
 
Foruten de 4 dagene jeg har vært hjemme de to siste ukene har jeg jobbet og akter og jobbe 100% så lenge jeg kan :)
 
Haha, var det "graviditetsfornuft" som var ute og gikk da? :p men ja, er spesielt at en person kan 2 helt ulike svangerskap? Mitt er hittil relativt likt det forrige igrunn, min fiende er hovedsakelig å drømme om å sove, men aldri ha mulighet :rolleyes:

Jeg måtte komme meg ut så jeg ikke ble dårlig, så da ble bilene reine [emoji23]
 
50% sykemeldt pga kvalme og dårlig form. Men ting begynner å bli bedre nå heldigvis[emoji4]
 
Back
Topp