Jobber du fremdeles 100 %?

Har jobbet 100% hele veien, og har planer om å jobbe 100% så lenge jeg kan [emoji4]
 
100% sykemeldt siden det er risikosvangerskap.. søke snart om svangerskapspenger.
 
100% sykmeldt på 5 uka pga kvalme og oppkast. Legen i morgen og tror jeg blir videre sykmeldt også, formen blir bare verre.. [emoji30]
 
100% sykemeldt på tredje uken nå pga hypermesis. Må til legen igjen neste uke for å bli sykemeldt lenger.
Lederen min snakket om en oppfølgingssamtale der vi skal fylle ut et skjema/oppfølgingsplan... Noen andre som har gjort det? Jeg forstår ikke hvordan i alle dager jeg skal få til det når jeg er så dårlig. Kan man ta det over telefon...?
 
100% sykemeldt på tredje uken nå pga hypermesis. Må til legen igjen neste uke for å bli sykemeldt lenger.
Lederen min snakket om en oppfølgingssamtale der vi skal fylle ut et skjema/oppfølgingsplan... Noen andre som har gjort det? Jeg forstår ikke hvordan i alle dager jeg skal få til det når jeg er så dårlig. Kan man ta det over telefon...?

Kan ta det pr telefon om du ikkje klare å møte! [emoji6]
 
50% sykmeldt akkurat nå, men jobber mer enn 100%, for jeg studerer ved siden av[emoji85] Har to timers muntlig eksamen uten notater 30. november. Jeg gjentar: TO TIMER muntlig eksamen. Med andre ord har jeg mer enn nok å gjøre[emoji28] Men nå er jeg i uke 12, og kvalmen er nesten borte, så jeg er nok snart tilbake i full stilling på jobb også [emoji4]
 
Jobber 100% ja. I uke 8 var jeg litt sykemeldt p.g.a. kvalmen. Men nå går det fint. Har heller ikke en veldig risikofylt eller fysisk krevende jobb, så da går det greit:)
 
Har første egenmelding idag faktisk! Jobber 100%, og tenker jeg får gjøre det så lenge legene mener det er forsvarlig, når de er to der inne får jeg vel kanskje ikke jobbe helt ut heller! Men nå etter uke 12 kvalmen virkelig har komt!
 
Jobber i ikke fullstilling men har vært på jobb hver gang :) håper det holder seg slik.
Var en dag hvor jeg kom forsinket pga klarte å kaste opp etter tannpussen, og var ikke helt i 100% form. Jobben sier jeg tar det fra mine timer som jeg har til gode. Har fleksibel arbeidstid. Er det riktig? Jeg har nesten ikke noe timer igjen. Hvordan gjøres det hos dere? :)
 
Jobber i ikke fullstilling men har vært på jobb hver gang :) håper det holder seg slik.
Var en dag hvor jeg kom forsinket pga klarte å kaste opp etter tannpussen, og var ikke helt i 100% form. Jobben sier jeg tar det fra mine timer som jeg har til gode. Har fleksibel arbeidstid. Er det riktig? Jeg har nesten ikke noe timer igjen. Hvordan gjøres det hos dere? :)

Det er jo sånn at hvis du må gå hjem fra arbeid pga sykdom så kan du ikke bruke egenmelding. Så da blir det jo det samme om du kommer for sent pga sykdom. Da må du ta det som avspasering eller som syk uten lønn. :)
 
100% sykmeldt men vil tilbake 100% om kvalmen og formen blir bedre.
 
Jobber 100% fortsatt. Håper jeg kan jobbe en god stund til. Men tror nok jeg må ha en gradert sykemelding etterhvert hvis ikke kvalmen gir seg. [emoji53]
 
Back
Topp