Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ikke sant? Det høres veldig kjekt ut iallefall.Det er drømmen
Hva slags turnus er dette?![]()
Kan du si litt mer om erfaringene dine? Har aldri jobbet det selv, men hørt mest positivt, så tar gjerne mot erfaringene dineJeg har jobbet slik i 4 år, det er ikke drømmeturnus altså![]()
Det betyr at du er fullt på jobb i tre døgn,fri i syv, fullt på i fire døgn og så fri igjen i syv.![]()
Jeg var veldig veldig, for jobben innebar endel aktivitet og trening. Så fikk mye ut av jobben, og en knall fordel for pasientene. Men du fikk ikke hvilt/ sovet godt på 4 døgn, fordi du er hele tiden på vakt. Den første fridagen går du bare i ørska når du kommer hjem. Det er virkelig deilig med en uke fri altså for all del, jeg studerte, så fikk brukt litt tid på det. Men greiene er- ingen andre har jo fri, så du sitter der å "venter" på du skal på jobb igjen. Og siste dagen før du skal på jobb går med å forberede deg på å gå på jobb hehe.Kan du si litt mer om erfaringene dine? Har aldri jobbet det selv, men hørt mest positivt, så tar gjerne mot erfaringene dine![]()
Du må jo bare prøve det. Jeg studerte også deltid. Og det passet jo veldig fint.Takk for flere svarjeg vil få svar innen fredag denne uka, så er i ventemodus nå.
Er et nystartet botiltak for ungdom, altså så nytt at det ikke et ungdom der enda, men de kommer før jul.
En av grunnene til at det høres greit ut er det at jeg studerer fulltid ved siden av jobb i dag, og føler jeg får for lite tid både til familie og studier når jeg må jobbe fulltid ved siden av.
Har snakket i flere runder med mannen, så vi får se når jeg evt får et tilbud, det vet vi jo ikke om jeg får enda heller![]()