Jobber dere studenter ved siden av?

jeg jobber 100% som pedagogisk leder i en barnehage.[:D] og studerer samtidig.. men kjenner det er utrolig slitsomt. men er heldigvis ferdig i juni[:D]

For å få nok penger til å betale lån, strøm, barnehage etc så må jeg jobbe samtidig som jeg går skole. Jeg jobber i psykiatrien

Nei det gjør jeg ikke. Har ikke mulighet til det, for vi har ikke SFO, og da må jeg har barnepass til eldste om jeg skulle jobbet på dagtid. Sambo er ute en mnd i slengen og hjemme like lenge, så det hadde kanskje gått bra den mnd han er hjemme, men når han er ute, er det håpløst. Vil ikke ha så mye pass til de heller.

Skal jobbe i sommer, og det gler jeg meg litt til. Jobde ikke i fjor, men i år skal vi gifte oss, og da trengst det litt kapital[:D]

Yes. Eg jobber På Sfo Å de e ein veldig grei ordning eg har der kan ta småen med meg på jobb. Ellers skal eg jobbe på sykehjem i sommer når sambo har ferie:) :) glede meg:) :)

jeg jobber annen hver helg i en avlastningsbolig for ungdom med psykisk utviklingshemning.
nå er jeg i permisjon, har igjen et år på skolen, og da trapper jeg ned jobbingen til hver tredje helg tenker jeg.

Jeg jobber tredje hver helg på sykehuset, pluss ekstravakter når jeg har tid. Må det, er absolutt ikke nok med støtten fra lånekassen..

jobbet ved siden av studiene når jeg var student ja[:)]

Jeg jobbet i tillegg til studiene, men det var før jeg fikk barn da.

ORIGINAL: Mari*s Mamma

Jeg har alltid jobbet ved siden av studier.... Nå har jeg perm fra sisteåret da... men tror ikke jeg kommer til å jobbe ved siden av siste året.... Får bare være blakk... Vil ha litt tid med snuppa også...
Jobba i klesbutikk.

Jobbet på sykehjem

Back
Topp